آزار جنسی همسر بازیگر معروف

آزار جنسی همسر بازیگر معروف

به تازگی امل کلونی همسر جورج کلونی نیز به آزار جنسی خود اعتراف کرد. جرج کلونی پدیده آزار جنسی را یک پدیده شایع و همه گیر اعلام کرد و در این زمینه همسرش را مثال زد. درادامه متن صحبت های وی را خواهید خواند.

جرج کلونی اعلام کرد که موضوع آزار جنسی در جامعه گسترده‌ است و حتی امل کلونی همسرش که یک وکیل است نیز در محل کار با این پدیده روبه‌رو شده است.

او که در جو ایجاد شده پس از افشای رسوایی‌هایی هاروی واینستین سخن می‌گفت باور دارد که پدیده آزار جنسی در تار و پود صنعت سرگرمی آمیخته شده است.

او در محکومیت این پدیده گفت:«این رویه نادرست باید پایان یابد. البته تنها نباید به این بخش توجه کرد، این پدیده همه جا هست.»

کلونی در ادامه از همسرش به عنوان یکی از قربانیان این پدیده نام برد و گفت:«همسر من وکیل حقوق بشر است و می‌گوید که او هم با تجربیاتی مشابه همین قربانیان در عرصه کاری خود روبه‌رو شده است.
بنابراین مشخص است که این پدیده همه جا هست و باید همه به آن اشاره کنیم.»

او در ادامه اضافه کرد:
«همسر من زن هوشمند، با اعتمادبه نفس و وکیلی موفق است و با این حال می‌گوید که بارها در دوران کاری با موقعیتی روبه‌رو شده که او را مجبور به واکنش کرده است.»

کلونی که جایزه اسکار را در کارنامه دارد ابراز امیدواری کرد که رسوایی هاروی واینستین نتایج خوبی داشته باشد.

او در این باره گفت:
«اینکه محیطی فراهم کنیم تا زنان در آن احساس امنیت کنند و درباره این موضوع صحبت کنند می‌تواند از نتایج مفید این رویداد باشد.
البته در نقطه مقابل میتواند مانعی باشد برای تمام مردانی که بی‌پروا این کار را می‌کنند.»

چهره‌های سرشناسی چون آنجلینا جولی ، گویینت پالترو و کیت بکینسل همگی واینستین را متهم به آزار جنسی کرده‌اند و برخی مانند رز مک‌گوون او را به تجاوز متهم کرده‌اند.

واینستین از زمان افشاگری روزنامه نیویورک تایمز تا کنون با عواقب بسیاری از جمله کنار گذاشته شدن از ریاست کمپانی، اخراج از آکادمی اسکار و تعلیق عضویت در بفتا روبه‌رو شده است.

myportal

۴ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی