پژمان بازغی در آهوی پیشونی سفید

پژمان بازغی هم از هنرمندان فیلم آهوی پیشونی سفید است که در نقش بل بله هنرنمایی میکندوی با گریمی متفاوت و عجیب در این فیلم حضور پیدا کرده است.

پژمان بازغی در ادامه فیلمبرداری «آهوی پیشونی سفید ٢» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی با بازی در نقش «بل بله» جلوی دوربین فرشاد خالقی رفت.

پژمان بازغی در آهوی پیشونی سفید , پژمان بازغی در ادامه فیلمبرداری «آهوی پیشونی سفید ٢» به نویسندگی،
کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی جلوی دوربین فرشاد خالقی رفت.

در حالی فیلمبرداری «آهوی پیشونی سفید ٢» در جنگل‌های ساری ادامه دارد که بازی پژمان بازغی در نقش «بل بله» به ‌عنوان یکی از شخصیت های اصلی فیلم سیدجواد هاشمی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آغاز شده است.

پژمان بازغی در این فیلم برای تصاحب آهوی پیشونی سفید تلاش می‌کند.

تاکنون بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، هومن حاجی‌عبدالهی،
امیر غفارمنش، امیر سهیلی، ارسلان قاسمی و داریوش پیرو و امیررضا احمدی در فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

تصاویر اولیه این اثر سینمایی در دل جنگل‌های ساری و در کلبه‌هایی چوبی، داستان و ماجراهای آهو و پدر و مادرش را روایت می‌کند.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما…

محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیرغفارمنش، هومن حاجی‌عبدالهی، سیدجواد هاشمی، امیر سهیلی، امیررضا احمدی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، فرزانه زهره‌وند، رکسانا وطن‌خواه و ساناز نادری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

بانی فیلم

myportal

۴ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی