بازی متفاوت بهاره رهنما در فیلم جدیدش

بازی متفاوت بهاره رهنما در فیلم جدیدش

بهاره رهنما در نقش جدیدش با علی جبارزاده همکاری کرده و در فیلم آقای سانسور هنرنمایی خواهد کرد. در این تصویر نمایی از حضورش در این فیلم را میبینید.

 بهاره رهنما در نمايى از فيلم سينمايى “آقاى سانسور” به كارگردانى على جبارزاده را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما برای بازی در فیلم «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده با گروه تولید این فیلم قرارداد بسته است.

این فیلم مضمونی کمدی دارد و علی جبارزاده علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه آن را براساس فیلمنامه «پرده پوشی» به نویسندگی مهدی علی میرزایی به نگارش درآورده است.

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است.
او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی دایره زنگی (فیلم) و بانو را دارد.

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) نویسنده و بازیگر زن ایرانی است. وی دارای دو لیسانس ادبیات و حقوق قضایی و دو فوق لیسانس ادبیات نمایشی و فیلمنامه‌نویسی می‌باشد. همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد. رهنما در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود[۶] و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست.

 

خبر فوری

myportal

۶ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی