نجات باورنکردنی یک مرد از حادثه مرگبار

نجات باورنکردنی یک مرد از حادثه مرگبار

یک مرد چینی پس از فرورفتن یک میله بلند در ریه اش طی یک سانحه تصادف جان سالم به در برد. با وجودی که وی ریه اش را از دست داده بود باز هم زنده ماند. نجات این مرد از این حادثه تصادف برای بسیاری افراد باورنکردنی بود.

مرد چینی در اتفاقی نادر و باورنکردنی، پس از فرو رفتن میله‌ای در سمت راست سینه‌اش، توانست از این حادثه جان سالم به در برد.

شرح حادثه

مرد چینی پس از رساندن همسرش به محل کارش، قصد حرکت داشت که ناگهان از جایی دیگر، میله بلندی به شیشه جلوی خودرو‌اش برخورد کرد و مستقیم در سینه‌اش فرو رفت.

نیروهای امدادی برای آنکه آسیب‌ زیادی متوجه این مرد نشود، مجبور شدند او را با صندلی خودرو به بیمارستان برسانند. میله ریه مرد را از بین برد اما در اتفاقی نادر، او از این حادثه وحشتناک جان سالم به در برد.

این میله به شدت وارد بدن این مرد شد و سینه راننده چینی را شکافت.

تصاویر زیر مربوط به این حادثه است.

زنده ماندن این مرد یک معجزه است.

او هم اکنون در بیمارستان به سر میبرد.

یک حادثه، سانحه یا تصادف، یک رویداد خارجی مشخص، قابل شناسایی، ناگاه و غیرقابل پیش‌بینی، غیرعادی و بدون قصد است که در یک زمان و مکان ویژه رخ می‌دهد، و بدون دلیل آشکار است، اگرچه اثری مشخص دارد. یک حادثه معمولاً احتمال نتیجهٔ منفی و ناگواری دارد که با آگاهی از دلایل رویدادی که حادثه را می‌آفریند و انجام کار مناسب پیش از رویداد، می‌توان از آن جلوگیری و پیشگیری نمود.

 

باشگاه خبرنگاران

 

myportal

۶ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی