سکوت دختر ۲۷ ساله در برابر آزار جنسی

سکوت دختر 27 ساله در برابر آزار جنسی

سکوت دختر بیست و هفت ساله در برابر آزار جنسی راننده تبهار باعث ریزش موی ناگهانی وی شد. رنج و ناراحتی روحی که از این اتفاق ناگوار برای این دختر جوان به وجود آمد موجب ریزش موی شدید وی شد.

دختر جوان تصور نمی کرد استرس و سکوتش پس از این رنج طاقت فرسا ، مثل خوره به جان موهایش بیافتد.

این دختر جوان در روز تولدش مورد تجاوز Rape قرار گرفت اما سکوت کرد و غصه ی این مشکل را به تنهایی روی دوش خود کشید و در خلوت خود تنها گریست. این غصه خوردن ها اما کار دست دختر جوان داد پس از ریختن موهایش با مراجعه به پزشک دریافت که به خاطر آزار و اذیت با مشکل مو مواجه شده است.
ماجرا ازین قرار بود که «استفانی گیئورگی» در روز تولد‌ ۲۷ سالگی خود از سوی راننده ای که او را از مهمانی Party تولدش به منزل برمی‌گرداند مورد تجاوز قرار گرفت. روز بعد از اذیت و آزار جنسی او از ترس آبرویش تصمیم گرفت به جای این‌که از دست مرد متجاوز Rapist شکایت کند و موضوع را با کسی در میان بگذارد، سکوت اختیار کند و از اتفاقی که شب گذشته افتاده با هیچکس حرفی نزند.
در روز ۱۸ جولای امسال گیئورکی متوجه شد که موهایش شدیدا شروع به ریزش کرده و مخصوصا با هر بار دوش گرفتن مقدار زیادی از موهای خود را از دست می‌داد.
با بیشتر شدن شدت ریزش موهایش او متوجه شد که این موضوع غیر عادی بوده و از نظر سلامتی مشکلی برای او پیش آمده است.به همین علت تصمیم گرفت تا به دکتر مراجعه کند و راز ریزش موهایش را فهمید.
به همین خاطر تصمیم گرفت تا موهای سرش را بتراشد تا دیگر بیش از این از مشاهده ریزش موهایش عذاب نکشد.حالا گیئورکی با نگاهی به گذشته بر اتفاق ناگواری که برایش روی داده بود، تاسف می‌خورد که چرا پس از آن اتفاق سکوت اختیار کرد و از راننده متجاوز شکایت نکرد.
او می‌گوید: «از فردای روز مورد اذیت و آزار جنسی قرارگرفتن توسط راننده تبهکار، صدایی در گوش من نجوا می‌کرد که چرا از خودت دفاع نکردی و آن مرد را به سزای عمل پلیدش نرساندی.

نوآوران آنلاین

myportal

۷ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی