حال این روزهای غلامرضا صنعتگر

حال این روزهای غلامرضا صنعتگر

غلامرضا صنعتگر متاسفانه به دلیل ابتلا به عارضه کبدی در بیمارستان به سر میبرد. وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه است. مدیر برنامه‌های این خواننده پاپ از مردم برای بهبود هرچه سریعتر وی التماس دعا داشته است.

مدیر برنامه‌های غلامرضا صنعتگر گفت: این خواننده به دلیل فشار خون بالا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می‌خواهم برای این خواننده دعا کنند.

محمد حوتیان مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده کشورمان، درباره آخرین وضعیت جسمانی این خواننده گفت: مرحله اول شیمی درمانی این خواننده پشت سر گذاشته شده و قرار بود مرحله دوم بعد از ماه صفر انجام شود اما به دليل وضعيت بدى كه او دارد هيچ چيز مشخص نيست.

او تصریح کرد: این خواننده به دلیل فشار خون بالا در بخش مراقبت های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست،فقط از مردم می خواهم برای سلامتی این خواننده و هنرمند عزیز دعا کنند.

حوتیان خاطرنشان کرد: هنرمندان از طریق تماس تلفنی با من جویای احوال غلامرضا صنعتگر هستند چون تلفن این هنرمند خاموش است و توانایی پاسخگویی ندارد.

غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده موسیقی پاپ کشورمان از روز دوشنبه دهم مهر ماه به دلیل تشدید عارضه کبدی ناگزیر به انتقال به بیمارستان شد و هنوز تحت درمان است.

میزان

myportal

۱۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی