مهناز افشار در سریال نمایش خانگی گلشیفته

مهناز افشار در سریال نمایش خانگی گلشیفته

در این بخش مهناز افشار را میبینید که در سریال نمایش خانگی گلشیفته به هنرنمایی پرداخته است. این هنرمند سینما و تلویزیون در ساخته جدید بهروز شعیبی ایفای نقش خواهد کرد. این سریال در مرحله پیش تولید است.

 حضور مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، ویشکا آسایش،هومن سیدی، شیلا خداداد، بهاره کیان افشار و نازنین بیاتی در سریال «گلشیفته» قطعی شده است.

سریال نمایش خانگی «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی به زودی کلید می‌خورد.

مجموعه نمایش خانگی «گلشیفته» که در ژانر کمدی ـ اجتماعی است، هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

علاوه بر بازیگران یاد شده، به زودی بازیگران دیگر مجموعه نمایش خانگی «گلشیفته» که عنوان شده از چهره‌های سینمایی هستند اعلام خواهد شد.

تهیه‌کنندگی سریال «گلشیفته» بر عهده علی اکبر نجفی است. نجفی مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان است.
سرمایه گذار و پخش کننده این پروژه نیز صادق یاری است. همچنین بیتا موسوی به عنوان مشاور رسانه‌ای با این سریال همکاری می کند.

موافقت اصولی سریال «گلشیفته» هم اکنون صادر شده و در حال حاضر گروه در انتظار صدور پروانه ساخت از اداره کل نمایش خانگی ارشاد هستند.

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

خبرآنلاین

myportal

۱۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی