دونالد ترامپ جونیور در حال شکار

دونالد ترامپ جونیور در حال شکار

در این بخش گزارش تصویری از شکار رفتن دونالد ترامپ جونیور را در اختیارتان قرار میدهیم. وی فرزند بزرگ دونالد ترامپ است و در کنار ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ در سازمانی که به نام پدرش ثبت شده است مشغول به کار است.

دونالد ترامپ جونیور فرزند رئیس جمهور آمریکا بعد از مراسم سالروز گرامیداشت یک سرهنگ و خلبان سابق نیروی هوایی آمریکا در شهر اکرون در ایالت آیووا به شکار رفت.

دونالد ترامپ جونیور  یک کارآفرین، و بازرگان اهل ایالات متحده آمریکا است.

او فرزند ارشد دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ مانکن اهل جمهوری چک، است. وی در حال حاضر به همراه خواهر خود ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ در سازمان ترامپ مسپولیت اجرایی دارد. در سال ۲۰۰۵ با ونسا هیدن ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج پنج فرزند است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کارآموز، کارآموز ابرستاره اشاره کرد.

دونالد ترامپ از سه ازدواج خود پنج فرزند دارد: دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ، و اریک ترامپ با ایوانا ترامپ، تیفانی ترامپ با مارلا میپلز، و بارون ترامپ با بانوی اول ایالات متحده آمریکا ملانیا ترامپ.

سه فرزند بزرگ ترامپ، که هر سه از ازدواج او او با ایوانا ترامپ هستند، در جریان کمپین ریاست جمهوری پدرشان نقش‌های مهمی ایفا کردند. هر سه در برنامه‌های خبری ملی به عنوان مهمان به کرات شرکت کرده و از پدرشان حمایت کردند. پس از پیروزی ترامپ، هر سه به عضویت تیم انتقال ریاست جمهوری او درآمدند. در دوره ریاست دونالد ترامپ بر هیئت مدیره سازمان ترامپ هر سه نواب رئیس اجرایی آن بودند. پس از انتقال ریاست جمهوری، دونالد جونیر و اریک به اداره امپراطوری املاک خانواده خواهند پرداخت و ایوانکا به همراه همسرش جرد کوشنر، که به منصب مشاوره ارشد کاخ سفید منصوب شده، به واشینگتن، دی. سی نقل مکان کرده‌اند

myportal

۱۲ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی