فیلم سینمایی روسی با بازی طناز طباطبایی

فیلم سینمایی روسی با بازی طناز طباطبایی

 

امیر آقایی و طناز طباطبایی دو هنرپیشه فیلم سینمایی روسی خواهند بود. این دو بازیگر در ساخته جدید امیر حسین ثقفی ایفای نقش خواهند کرد. تولید این فیلم سینمایی از آذرماه شروع خواهد شد.

 پروژه سینمایی« روسی» به کارگردانی امیر حسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی از حضور  امیر آقایی و طناز طباطبایی در این فیلم خبر داد.

فیلم سینمایی « روسی» چهارمین فیلم سینمایی امیر حسین ثقفی پس از ساخت « مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.

فیلمنامه «روسی» نوشته کارگردان در ژانر اجتماعی است و این دومین همکاری امیر حسین ثقفی و امیر آقایی پس از « مرگ کسب و کار من است»خواهد بود.

« روسی» اثری پر بازیگر و پر لوکیشن است و انتخاب بازیگران فیلم همچنان ادامه دارد تا این پروژه سینمایی اوایل آذر ماه در تهران  فیلمبرداری خود را آغاز کند.

بزودی اخبار جدیدی از این فیلم در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

علی اکیر ثقفی از ساخته شدن فیلم جدید پسرش امیرحسین ثقفی با عنوان «روسی» خبر داد.

این تهیه‌کننده درباره فیلم جدید امیرحسین ثقفی به خبرگزاری مهر گفت: «فیلمنامه این اثر همچنان در مرحله بازنویسی است و پیش تولید و بازبینی لوکیشن‌های آن از اواسط شهریور ماه آغاز خواهد شد.»

علی‌اکبر ثقفی خاطرنشان کرد: «سه سکانس اصلی «روسی» در مکان های برفی چند شهرستان فیلمبرداری می‌شود، اما هنوز این شهرستان‌ها را برای فیلمبرداری انتخاب نکرده‌ایم.»

ثقفی همچنین از آغاز فیلمبرداری «اینجا آدم تنهاست» به کارگردانی دخترش فاطمه ثقفی تا ۱۰ روز دیگر خبر داد. ثقفی گفت: «این فیلم تا ۱۰ روز دیگر کلید می‌خورد و تمام صحنه‌های آن در تهران فیلم‌برداری می‌شود. برخی از عوامل آن را هم انتخاب کرده‌ایم اما تا زمانی که حضور این افراد در این فیلم قطعی نشود نمی‌توانم چیزی بگویم.»

کارگردان فیلم سینمایی «هلن» افزود: «اینجا آدم تنهاست که ممکن است نام آن نیز تغییر کند، یک موضوع اجتماعی-خانوادگی دارد و درباره پیرمرد ۷۰ ساله‌ای است که تلاش می‌کند با آدم‌ها ارتباط برقرار کند اما کمتر کسی با او رابطه‌ای برقرار می‌کند و…»

فیلم «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی در گروه هنروتجربه به نمایش درآمد.

خبرگزاری فارس

myportal

۱۳ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی