گرامیداشت زادروز پرستو صالحی

گرامیداشت زادروز پرستو صالحی

پرستو صالحی از هنرمندان سینما و تلویزیون جشن تولد چهل سالگی اش را در کنار هنرمندانی همچون مجید مظفری و کمند امیرسلیمانی برگزار کرد و تصاویر زیبایی از این دورهمی در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد.

جشن تولد ۴۰ سالگی پرستو صالحی بازیگر کشورمان با حضور جمعی از هنرمندان از جمله مجید مظفری و کمند امیرسلیمانی برگزار شد.

پرستو صالحی بازیگری که با سریال زیر آسمان شهر در تلویزیون به شهرت رسید صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری از جشن تولد ۴۰ سالگی اش با حضور هنرمندان به روز کرد.
در جشن تولد ۴۰ سالگی پرستو صالحی ، نیکی مظفری ، مریم امیرجلالی ، کمند امیرسلیمانی , دکتر صابری و برادر پرستو صالحی و جمعی دیگر از هنرمندان کشورمان حضور دارند.

مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند.

اسطوره‌هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و محمدجواد ادیب و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌است.

او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

 

myportal

۱۳ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی