عکس جدید شهرام محمودی

شهرام محمودی والیبالیست کشورمان به تازگی تصویری از خود در کنار همسرش در صفحه اجتماعی اش قرار داده و متن کوتاهی در کنار آن نوشته است که در ادامه خواهید خواند.

 همسر شهرام محمودی عکس جدیدی از خودش و همسرش را منتشر کرده است.

عکس جدیدی از شهرام محمودی و همسرش منتشر شده است.

سوگند همسر شهرام محمودی عکس و متن زیر را منتشر کرده است.

*****

هى دنيا نامردم اگه با صداى خندم نخندونمت

عکس شهرام محمودی

شهرام محمودی خاتون‌آبادی (زاده ۲۹ تیر ۱۳۶۷) والیبالیست ایرانی است. محمودی عضو سابق تیم ملی والیبال ایران و عضو باشگاه بانک سرمایه است.

شهرام محمودی از سن نونهالی با وجود حضور برادرش بهنام باوالیبال دست وپنجه نرم می‌کرد، درحالی که فوتبال هم علاقه داشت وبازی می‌کرد.

. شهرام محمودی سابقه بازی در تیم‌های آیدانه چالدران، پیکان تهران، پتروشیمی بندر امام، آلومینیوم بندرعباس، کاله مازندران، متین ورامین و شهرداری ارومیه را دارا است. او برادر بهنام محمودی است. محمودی قبل از والیبال، دروازه‌بان تیم فوتبال نوجوانان پیکان بود و بعد به والیبال رو آورد.

او از پیکان توسط بهروز عطایی به کاله آورده شد و به خاطر بازی‌های خوبی که از خود به نمایش گذاشت توسط خولیو ولاسکو به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد. وی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ سه مرتبه به عنوان باارزش‌ترین بازیکن باشگاه‌های آسیا انتخاب شد

شهرام محمودی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ پیوسته در تیم ملی والیبال ایران حضور داشت تا سرانجام پس از اتمام بازی‌های المپیک۲۰۱۶ با وجود دعوت شدن به تیم ملی، تصمیم گرفت به مصدومیت‌های کهنهٔ خود رسیدگی کند و مدتی از بازی‌های ملی دور باشد.

وی در سن ۲۳ سالگی (سال۱۳۹۰) با دختر همسایه‌شان، سوگند خورشیدی، عقد کرد و حاصل این ازدواج آرسام محمودی (زاده ۱۱ مرداد ۱۳۹۴) فرزند آنهاست.

صفحه شخصی همسر شهرام محمودی

myportal

۱۵ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی