عکسهای لیدی گاگا خواننده خارجی

عکسهای لیدی گاگا خواننده خارجی

در این بخش تازه ترین آلبوم تصویری از لیدی گاگا خواننده مشهور و محبوب هالیوودی را در اختیارتان قرار داده ایم. این هنرمند به پوشیدن لباس های عجیب و غریب مشهور است.

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا در ۲۸ مارس ۱۹۸۶ در منهتن نیویورک، آمریکا در خانواده‌ای کاتولیک به دنیا آمد. او دختر بزرگتر سینتیا لوییس بیسِت و کارآفرین اینترنت جوزف آنتونی جرمنوتا بود. با وجود سکونت در منهتن، او می‌گوید که والدینش هردو از خانواده‌های طبقهٔ پایین جامعه بودند.

گاگا از سن چهار سالگی شروع به نواختن پیانو کرد و اولین تصنیف با پیانو اش را در ۱۳ سالگی نوشت.

پس از اتمام دبیرستان در سن ۱۷ سالگی، به تشویق مادرش برای ورود به مدرسه هنر تیش در دانشگاه نیویورک اقدام کرد و توانست در آن پذیرفته شود. در این مدت او برای نقش‌های متعدد بازیگری و تئاتر نیز تست داد و توانست در بخشی از یک نمایش تلویزیونی ایفای نقش کند.

لیدی گاگا نام خود را از ترانه ی معروف Radio Ga Ga اثر کویین گرفته است.لیدی گاگا تحت تاثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.

لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۵ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تونز را شکست.

لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین هنرمندی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت.او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌بوک و توییتر است. همچنین او در فیس بوک بیش از ۵۳ میلیون و در توییتر بیش از ۲۸ میلیون طرفدار دارد.

 

myportal

۱۸ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی