همسر دیوید بکهام در ۱۵ سالگی

همسر دیوید بکهام در 15 سالگی

در این بخش همسر دیوید بکهام را در سنین نوجوانی میبینید. این تصویر متعلق به دوران آموزش دیدن وی در مهارت های زیبایی می باشد. بد نیست با بیوگرافی ویکتوریا بکهام در ادامه این بخش آشنا شوید.

“ویکتوریا بکهام” کنونی- با نام سابق پیش از ازدواج “آدامز”- قبل از اینکه همسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور شود تقریبا ۲ نامزدی دیگر را تجربه کرد.

ویکتوریا که اکنون خودش بدون یدک کشیدن نام همسر مشهورش ،نام مهمی در دنیای مد به حساب می آیددر فهرست پردرآمدترین زنان بریتانیا جای دارد.

او اخیرا عکس جالبی از ۱۵ سالگی اش منتشر کرده در حالی که موفق به اتمام دوره های آموزشی مهارت های زیبایی شده است.

ویکتوریا بکهام (زاده: ۱۷ آوریل ۱۹۷۴)، یک خواننده، ترانه‌سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویتش در اسپایس گرلز مشهور شد.

او چندین آلبوم تکی نیز منتشر کرده‌است.

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام شخصیتی دوست داشتنی دارد و ارزش زیبایی را می داند و می داند که چگونه زیبا باشد. بعد از اینکه در گروه موسیقی Spice Girls معروف شد، شروع به حرفه ی طراحی مد کرد. حقایقی درباره وی وجود دارد که شاید شنیدن آن برایتان جالب باشد:او در ابتدا عضو گروه دیگری بود ویکتوریا در ابتدا عضو گروه Persuasion بوده است. بعد از مدتی که یکی از آهنگ های آنان محبوب شد متوجه شد که می تواند یک فرصت بهتر داشته باشد. وی تمام تلاش خود را انجام داد تا بتواند در گروهی که فقط دخترهای کمتر از ۲۳ سال عضو آن باشد. وی اصرار و تلاش سخت خود را همراه با بلند پروازی همراه کرد تا در نهایت توانست عضو گروه موسیقیSpice Girls شود.

myportal

۱۸ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی