بانوان هوادار استقلال در کنار سرمربی این تیم

بانوان هوادار استقلال در کنار سرمربی این تیم

بانوان استقلالی در کنار وینفرد شفر عکس یادگاری گرفتند. این تصویر وقتی سرمربی استقلال به کیش رفته بود ثبت شد. در ادامه با کارنامه ورزشی این سرمربی مشهور آشنا شوید.

مردان و همین طور خانم های طرفدار استقلال پس از ناکامی های ابتدای فصل امید دارند با شفر از بحران فاصله بگیرند و دوباره استقلال را در قامت یکی از مدعیان فوتبال ایران مشاهده کنند.

در تصویری که مشاهده می کنید وینفرد شفر سرمربی استقلال در کنار چند هوادار خانم استقلال در کیش دیده می شود. هوادارانی که پرچم استقلال را نیز در دست دارند.

شفر فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم شهر خود به نام توس ماین شروع کرد و تا ۱۸ سالگی در این تیم بود. سپس در سال ۱۹۶۸ به تیم مونشن گلادباخ پیوست و به همراه این تیم قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام یوفا را به‌دست‌آورد. وی در بوندس‌لیگا ۴۰۳ بازی کرده و ۴۶ گل به ثمر رسانده‌است. او در سال ۱۹۷۰ به تیم کیکرز اوفنباخ پیوست و در این سال توانست به همراه این تیم در جام حذفی آلمان نیز قهرمان شود.

وینفرید شفر پس از حضور در تیم‌های بروسیا مونشن‌گلادباخ و کیکرز اوفنباخ، به تیم کارلسروهه پیوست و تا سال ۱۹۷۷ بازیکن این تیم بود. او در سال ۱۹۷۷ مجدداً به بروسیا مونشن‌گلادباخ پیوست و تا سال ۱۹۸۵ عضو این تیم بود و سپس از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

خبرورزشی

myportal

۲۰ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی