گریم عروسکی حسام نواب صفوی

گریم عروسکی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی هم به جمع هنرمندان در فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید ۲ پیوست. گریم عروسکی و جالب این بازیگر مشهور را در ادامه این بخش میبینید. حسام نواب صفوی غیر از بازیگری در حرفه وکالت نیز فعالت دارد.

گریم “حسام نواب صفوی” در فیلم “آهوی پیشونی سفید ۲”.نیمی از تصویربرداری فیلم “سیدجواد هاشمی” انجام شده است و ۴۰ درصد این فیلم را جلوه های ویژه تشکیل می دهد.

حسام‌الدین نواب‌صفوی (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون است. او علاوه بر بازیگری،به وکالت و نوازندگی مشغول است.

او در محله میرداماد تهران متولد شده است. پدرش قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی،به وکالت و ترجمه مشغول شد. پدرش در سال ۱۳۸۸ دار فانی را وداع گفت. او سه برادر به نام‌های
هومن، حسین و حسن دارد که دو تن از آن ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کنند و به  خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می‌کند.

اما خود می‌گوید که عاشق ایران است و در ایران زندگی می‌کند. سفرهای زیادی به اروپا دارد؛و به ویژه دادگاه‌های اروپا را رصد می‌کند. او می‌گوید که آرزو دارد به مهارتی در امر وکالت برسد که روزی بتواند از حقوق ملت ایران در دادگاه بین‌المللی لاهه دفاع کند.

سینما تیکت

 

myportal

۲۳ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی