سفر جمعی از سینماگران به کرمانشاه

 سفر جمعی از سینماگران به کرمانشاه

برخی از هنرمندان سینما و تلویزیون در یک اقدام انسان دوستانه به کرمانشاه سفر کردند. در میان این هنرمندان افرادی همچون افسانه بایگان, یکتا ناصر و فریبا کوثری دیده می شود.

در این کاروان سینماگرانی چون عبدالحسن برزیده, محمدعلی باشه‌آهنگر,افسانه بایگان, یکتا ناصر, فریبا کوثری, پرند زاهدی و ابراهیم داروغه‌زاده ـ دبیر جشنواره فیلم فجر ـحضور دارند.

قرار است این سینماگران در برنامه‌ای برای همدردی با زلزله‌زدگان در کرمانشاه حاضر شوند و فردا (پنج شنبه ۲۵ آبان‌ماه) راهی مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب شوند.

همچنین گروهی از سینماگران پنجشنبه صبح راهی کرمانشاه می‌شوند تا در مناطق زلزله‌زده حاضر شوند. این برنامه قرار است در روزهای آینده به همت خانه سینما و حمایت سازمان سینمایی ادامه پیدا کند.

– در پی وقوع زلزله ای بسیار قوی که غرب ایران و شرق عراق را لرزاند، در ایران بیش از پانصد کشته و ۷۰۰۰ زخمی به جا گذاشته است، از بامداد روز دوشنبه عملیات امدادی بزرگی آغاز شد. عملیاتی که هنوز هم ادامه دارد. امروز حسن روحانی، رییس جمهور برای بازدید از مناطق زلزله زده وارد کرمانشاه شد. روز گذشته نیز مقامات دولتی و مقامات نظامی به این استان سفر کردند و به نحوه امداد رسانی نظارت داشتند. همچنین نماینده مقام معظم رهبری هم برای بررسی وضعیبت به منطقه رفته است.

جام جم آنلاین

 

myportal

۲۴ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی