محصول مشترک کره شمالی و آمریکا

محصول مشترک کره شمالی و آمریکا
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است که این روزها با آمریکایی ها یک محصول مشترک تولید کرده است. تراکتوری که این دوکشور با هم ساخته اند بسیار جالب و جدید است. در ادامه تصاویری از این خودرو را خواهید دید.
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در بازدید از یک کارخانه تراکتورسازی لحظاتی مشغول راندن تراکتور شد.

 چند ماه پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز سوار یک تراکتور شده بود که حرکاتش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد و حالا رهبر کره شمالی هم انگار خواسته است تا ماشین مشترکی با ترامپ داشته باشد.

کیم جونگ اون (زاده ۸ ژانویه ۱۹۸۳ یا اوایل ۱۹۸۴) رهبر جمهوری دمکراتیک خلق کره (کره شمالی) است. او دارای عناوین دبیر اول حزب کارگران کره، رئیس کل کمیسیون مرکزی نظامی، رئیس کل کمیسیون ملی دفاع کره شمالی، فرمانده معظم ارتش خلق کره، و عضو پرزیدیوم پلیتبوری کمیته مرکزی حزب کارگران کره است. وی همچنین در ژوئیه ۲۰۱۲ میلادی به درجه ژنرال چهار ستاره ارتقاء یافت.[۱] او در زمانِ به قدرت رسیدن با ۳۳سال سن، جوان‌ترین رئیس کشور در جهان بود

در پی درگذشت کیم جونگ ایل، رهبر پیشین کره شمالی، رسانه‌های دولتی این کشور آغاز زمامداری کیم جونگ اون را اعلام کردند. روز دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۰ (۱۹ دسامبر ۲۰۱۱)، تلویزیون دولتی کره شمالی که ساعاتی قبل خبر درگذشت کیم جونگ ایل، «رهبر اعظم» این کشور را گزارش کرده بود، اعلام داشت کیم جونگ اون، پسر رهبر سابق، با لقب «وارث کبیر» جانشین پدر شده‌است.[۳] کیم جونگ اون سومین پسر کیم جونگ ایل است. او در سوئیس تحصیل کرده و اطلاعات چندانی از وی در دست نیست.[۴] وی تا سال ۱۹۹۸ با یک نام مستعار در مدرسه‌ای انگلیسی زبان در برن سوئیس درس می‌خوانده‌است.

 

جام جم آنلاین

myportal

۲۴ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی