واکنش میسی ویلیامز به زلزله کرمانشاه

واکنش میسی ویلیامز به زلزله کرمانشاه

میسی ویلیامز بازیگر سریال بازی تاج و تخت به زلزله ای که در ایران رخ داد در صفحه اجتماعی اش واکنش نشان داد وی ابراز تاسف و همدردی با مردم ایران کرد. ویلیامز هنرپیشه و رقصنده اهل بریتانیاست که در دنیای هالیوود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

میسی ویلیامز، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در توییتر خود به زلزله ایران واکنش نشان داد.

میسی ویلیامز، بازیگر مشهور بریتانیایی سریال «بازی تاج و تخت» در واکنشی به زلزله ایران در توییتر خود نوشت:
“عشقم برای ایران”.

«مِیسی» ویلیامز هنرپیشه و رقصنده اهل بریتانیا است که بیشتر برای بازی در نقش آریا استارک در مجموعه تلویزیونی بازی تاج‌وتخت، محصول شبکه اچ‌بی‌او، شناخته شده است. وی از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. ویلیامز در سریال دکتر هو نیز نقش آشیلدر را ایفا کرد.

مارگارت کانستنس «مِیسی» ویلیامز (انگلیسی: Margaret Constance “Maisie” Williams؛ زاده ۱۵ آوریل ۱۹۹۷) هنرپیشه و رقصنده اهل بریتانیا است که بیشتر برای بازی در نقش آریا استارک در مجموعه تلویزیونی بازی تاج‌وتخت، محصول شبکه اچ‌بی‌او، شناخته شده است. وی از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. ویلیامز در سریال دکتر هو نیز نقش آشیلدر را ایفا کرد.

ویلیامز در بریستول، انگلستان بدنیا آمد. او کوچک‌ترین فرزند خانواده است و دو برادر به نام‌های جیمز و تد و یک خواهر به اسم بث دارد. او در کلاتون، سامرست بزرگ شد.

از سال ۲۰۱۱، ویلیامز نقش آریا استارک، دختر تام‌بوی یک خانوادهٔ اشرافی را در سریال بازی تاج‌وتخت ایفا کرده است. آریا اولین نقش حرفه‌ای او است. او به خاطر این نقش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

جام جم

myportal

۲۴ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی