با بدل چهره های مشهور هالیوودی آشنا شوید

می خواهیم در این بخش شما را با بدل چهره های مشهور خارجی آشنا کنیم. افراد مشهوری از جمله لورا درن و جنیفر لوپز و رایان گاسلینگ دیده می شوند.

 خانم «گارای» داشت در هوستون تگزاس زندگی‌اش را می‌کرد و برای خودش بدنسازی انجام می‌داد که یک دفعه دید هزاران پیام به اینستاگرامش آمده و همه از او پرسیده‌اند آیا خواهر دوقلوی «جنیفر لوپز» است یا خیر.

بدل چهره های مشهور , فقط ایرانی‌ها نیستند که دوست دارند خودشان را شبیه آدم معروف‌ها کنند. در کشورهای دیگر به ویژه آمریکا هم افرادی هستند که دوست دارند خودشان را شبیه ستاره‌های هالیوود کنند و به یک منطقه محدود نمی‌شوند.

این جا بخشی از این سلبریتی‌ها و آدم‌های شبیه‌شان را آورده‌ایم.

رایان گاسلینگ و یوهان لاکت

«یوهان» داشت برای خودش در آلمان کارش را به عنوان مدل انجام می‌داد و عکس‌هایش را در اینستاگرام می‌گذاشت که یک دفعه همه فهمیدند تا چه حد به «رایان گاسلینگ» شباهت دارد. البته این شباهت بیشتر زمانی است که یوهان عینک به چشم دارد و وقتی عینک را برمی‌دارد، تفاوت‌ها آشکار می‌شود.

آقای «لاکت» به مجله تایم گفته بعضی وقت‌ها مقایسه او با آقای بازیگر خسته‌کننده می‌شود اما از اینکه می‌بیند گاسلینگ خوب لباس می‌پوشد، خوشحال است. او گفته جوان‌ها می‌توانند از گاسلینگ هم چیزی یاد بگیرند و سلیقه‌اش در انتخاب لباس بد نیست!

بدل رایان گاسلینگ

لورا درن و ماریا ووژیه چوفکسی

«لورا درن» که به خاطر بازی در فیلم «پارک ژوراسیک» معروف شد و جایزه امی را هم دریافت کرد،فکرش را هم نمی‌کرد روزی یک نسخه فیک پیداکند.

البته خود «ماریا ووژیه چوفسکی» گفته :یک روز در خانه نشسته بوده که دوستانش به او خبر دادند،خیلی شبیه بازیگر پارک ژوراسیک است.

ماریا هم وقتی عکس‌ها را می‌بیند به این شباهت پی می‌برد و سعی می‌کند عکس‌هایی شبیه به خانم درن بگیرد که البته بیشتر بامزه بازی بود و جنبه شوخی داشت. خانم ووژیه چوفسکی که خودش یک استندآپ کمدین است، پیجی را در اینستاگرام راه انداخته و در آن اشاره کرده تنها کمی به خانم بازیگر شباهت دارد و قرار نیست هیچ استفاده‌ای از این شباهت بکند.

بدل لورا درن

جنیفر لوپز و جانیس گارای

خانم «گارای» داشت در هوستون تگزاس زندگی‌اش را می‌کرد و برای خودش بدنسازی انجام می‌داد که یک دفعه دید هزاران پیام به اینستاگرامش آمده و همه از او پرسیده‌اند آیا خواهر دوقلوی «جنیفر لوپز» است یا خیر. او هم که کلی ذوق کرد و گفت خوشحال می‌شود اگر این طور باشد اما فعلا که خبری نیست و او تنها به خانم بازیگر شباهت دارد.

گارای گفته :هیچ وقت نخواسته با لوپز ارتباط برقرار کند و از همین شکل زندگی‌اش راضی است و سرش به وزنه زدن گرم است.

بدل جنیفر لوپز

بدل چهره های مشهور و سلبریتی ها

اد شیران و تاد جونز

«تاد» که حالا در بیوی اینستاگرام خودش را همزاد «اد شیران» معرفی کرده یکی از دوستداران اد بوده و هیچ وقت فکر نمی‌کرده که روزی او را با موسیقیدان محبوبش اشتباه بگیرند. حالا اما وقتی در خیابان راه می‌رود، ده‌ها نفر دورش جمع می‌شوند و او گاهی از این می‌ترسد و مزاحمت‌هایی برایش پیش می‌آید. تاد گفته مثل همه عکس‌هایی در اینستاگرام دارد که در آنها همراه خانواده اش است و حالا اد شیران رویش تگ شده است و بعضی‌ها فکر می‌کنند این خانواده متعلق به آقای خواننده است.

آقای «جونز» یک بار با همزادش دیدار کرده و به میرور گفته که :شیران اصلا این شباهت را باور نمی‌کرده است.

myportal

۲۶ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی