تصویر فوتبالیست ایرانی روی کاپ جام جهانی

تصویر فوتبالیست ایرانی روی کاپ جام جهانی

همانگونه که در این تصویر میبینید تصویر سردار آزمون فوتبالیست ایرانی روی کاپ جام جهانی دیده می شود. این فوتبالیست جوان کشورمان در میان فوتبالیست های مطرح جام جهانی مشاهده می شود.

بلیچر با اتمام بازی های مقدماتی و پلی اف جام جهانی فوتبال در سراسر نقاط جهان اقدام به انتشار تصویری از کاپ جام جهانی کرد که در ان از هر کشور یک بازیکن حضور دارد.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم به عنوان نماینده ایران در این طرح انتخاب شده است تا در کنار ستارگانی چون رونالدو و مسی قرار بگیرد.

سردار آزمون در مهر ۱۳۹۱ از باشگاه سپاهان اصفهان به باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.
وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به‌شمار می‌آمد وی در اسفند ۱۳۹۳ به صورت قرضی به باشگاه فوتبال روستوف پیوست.

در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیوست

پول‌نیوز

myportal

۲۶ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی