مرگ نیروی نظامی در کرمانشاه

مرگ نیروی نظامی در کرمانشاه

یکی از افسران نظامی ارتش در حین امدادرسانی به زلزله زدگان در کرمانشاه بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد. ستوان یکم نیرپور در حین خدمت رسانی به مردم کشورش با ایست ناگهانی قلبی مواجه شد.

 ستوان یکم نیرپور از کادر یگان فسک پایگاه هوانیروز کرمانشاه حین انجام ماموریت کمک رسانی به زلزله زدگان بر اثر سکته فوت کرد.

زمین‌لرزهٔ ۱۳۹۶ ازگله (همچنین نامیده‌شده به زمین‌لرزهٔ مرز ایران-عراق، زمین‌لرزهٔ کرمانشاه، زمین‌لرزهٔ ۲۰۱۷ عراق)به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس بزرگای گشتاوری شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در نزدیکی ازگله ، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد.

کانون زمین‌لرزه ۵ کیلومتری شهر ازگله کرمانشاه بود و زلزله نگاری آمریکا کانون این زلزله را ۳۲ کیلومتری حومه شهر عراقی حلبچه اعلام کرد.

بر طبق گفته رئیس مرکز لرزه‌نگاری ایران چندین پیش لرزه قبل از زلزله ۷٫۳ ریشتری حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۸ اتفاق افتاده که موجب هشیاری مردم شد که بزرگترین این پیش لرزه‌ها به قدرت ۴/۵ ریشتر ثبت شد تعداد کشته‌ها در ایران به ۵۷۴ نفر رسیده و همچنین ۹٬۳۸۸ نفر نیز زخمی شده‌اند و حدود ۷۰٬۰۰۰ نفر بی‌خانمان شدند.

شبکه خبر

myportal

۲۸ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی