دختر خیر سرشناس ایرانی در مناطق زلزله زده

دختر خیر سرشناس ایرانی در مناطق زلزله زدهنرگس کلباسی از فعالان حقوق بشر است که فعالیت های انسان دوستانه زیادی انجام داده است. وی نامه ای سرگشاده در صفحه اجتماعی اش برای مردم زلزله زده نوشته و در آن خبرهای خوبی به این مردم داده است.

 نرگس کلباسی دختر خیر ایرانی با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از رسیدن اولین سری کانکس ها به روستاهای کرمانشاه داد.

نرگس کلباسی دختر خیر سرشناسی که در برنامه ماه عسل در بین مردم محبوب تر شد این روزها برای کمک به مردم کرمانشاه راهی آنجا شده و در روستاهای کرمانشاه در حال رسیدگی به مشکلات مردم است. اولین سری کانکس ها به همت نرگس کلباسی وارد کرمانشاه شد.

سلام هموطنان نازنینم ، به لطف خدا و همراهی شما خوشبختانه سری اول کانکس ها وارد روستا شد.
علیرغم مصیبتی که به این مردم وارد شده ولی ورود کانکس ها نوری از امید در دلشان روشن کرده که حداقل در روزهای سرد و بارانی پیش رو دغدغه مکانی برای اسکان و نگهداری وسایلشان نداشته باشند .
ورود کانکس ها تا اختصاص هر کانکس به هر خانواده ادامه خواهد داشت و پس از به روستاهای بعدی خواهیم رفت. همچنین امروز یک کانتینر بزرگ برای انبار کردن و نگهداری مایحتاج مردم در بلند مدت خریداری شد و امروز به روستا رسید و در کمتر از چند ساعت پر شد.

در روستای ما و روستاهایی که دیده ایم بخاری, پتو و وسایل گرمایشی به قدر کافی وجود دارد.
یکی از مشکلات روستاها حجم بالای زباله است. امیدواریم فردا بتوانیم اقداماتی برای حل این مساله انجام دهیم.
یکی از مشکلاتی که مناطق زلزله زده دیده می شود اینست که در حاشیه و گاها مناطق زلزله زده افرادی از شهرها و گاها استانهای دیگر آمده, چادر زده اند و مشغول جمع کردن کمکهای مردمی هستند! تقاضا دارم هر کمکی به هر شکلی که انجام می دهید مطمئن شوید که به دست نیازمند حقیقی می رسد!

نرگس کلباسی نوشت: اولین سری کانکس ها زودتر از باران رسید. بزودی همه ساکنان این روستای ۱۰۰% تخریب شده به لطف شما صاحب سرپناه مطلوبی خواهند شد. با کمک شما می توانیم روستاهای بیشتری را پوشش دهیم.

نرگس کلباسی با انتشار پستی از جمع آوری ۴۰۰ میلیون تومان برای مردم زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

myportal

۲۹ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی