سفر مجریان برنامه کودک به کرمانشاه

سفر مجریان برنامه کودک به کرمانشاه

عموهای فتیله‌ای در سفر به کرمانشاه به دیدار کودکان مناطق زلزله زده رفتند. همانگونه که در تصویر میبینید محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن به همدردی با کودکان سرپل ذهاب پرداختند.

عموهای فتیله‌ای هم برای کم کردن تالمات روحی کودکان زلزله زده سرپل ذهاب، آمدند.

عمو فیتیله‌ای‌ها یا عموهای فیتیله‌ای نام یک گروه متشکل از محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن است که با هم به عنوان عمو فیتیله‌ای‌ها در مجموعه‌های تلویزیونی و تئاترها برای کودکان نقش اصلی را اجراء می‌کنند.
این گروه تاکنون چندین مجموعهٔ تلویزیونی در شبکه‌های وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌اند.
تیم فیتیله‌ها بعد از ضبط بیش از هزار قطعه موسیقی و اجرای کنسرت شادیانه‌های کودکی پا به عرصه موسیقی کودک و خوانندگی گذاشته‌اند.

اولین برنامهٔ این گروه در سری فیتیله‌ای‌ها برنامهٔ فیتیله جمعه تعطیله بود که از فروردین سال ۱۳۸۲ با تهیه‌کنندگی مجید قناد تولید و از شبکه دو تلویزیون ایران پخش می‌شد

فیتیله عنوان یکی از برنامه‌های کودک محبوب در تلویزیون دولتی ایران است. این برنامه از سال ۱۳۸۱ تاکنون از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش می‌باشد. تا قبل از اسفند۱۳۸۹ این برنامه تحت عنوان فیتیله جمعه تعطیله پخش می‌شد که در اسفند ۱۳۸۹ با توجه به جدایی عموهای فیتیله از تهیه کننده وقت عوامل این برنامه به کل تغییر پیدا کردند و از خرداد ۱۳۹۰ این برنامه تحت عنوان جدید فیتیله هر جمعه (ساعت ۱۴) به تلویزیون بازگشت و اخیراً علاوه بر جمعه‌ها، روزهای پنجشنبه نیز پخش می‌گردد.

بخش‌های مختلفی از جمله فیتیله محبت، گزارش فیتیله‌ای، آقای کنجکاو (آزمایشگاه علوم)، آقای جالب (آموزش کاردستی)، چندجوری‌ها، چه جوری بود چجوری شد، خاطرات فیتیله‌ای، سفرنامه، تبسم فیتیله‌ای، یواشکی، انیمیشن‌های کوتاه و سرگرم‌کننده است که در طی سالیان و فصل‌های مختلف به برنامه اضافه یا حذف شده است

فردا

myportal

۲ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی