فروش خودرو برای کمک به زلزله زدگان

فروش خودرو برای کمک به زلزله زدگان

یک هموطن ایرانی رای کمک به زلزله زدگان اقدام به فروش خودروی لاکچری خود کرده است. همانگونه که در این تصویر میبینید قیمت این خودرو قابل توجه است که چهل درصد از کل هزینه این خودرو به مردم زلزله زده تعلق خواهد گرفت.

 شهروند تهرانی مازراتی میلیاردی خود در زعفرانیه تهران برای کمک به زلزله زدگان را به فروش گذاشت.

مازراتی، شرکت خودروسازی ایتالیایی و تولیدکننده خودروهای لوکس است که در تاریخ ۱ دسامبر ۱۹۱۴ توسط برادران مازرتی، در شهر بولونیا، راه‌اندازی شد.

شرکت مازراتی از ۱۹۹۳ تاکنون، متعلق به کمپانی فیات می‌باشد و در حال حاضر دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی آن، در شهر مودنا، ناحیه امیلیا-رومانیا، ایتالیا قرار دارد.

در ساختار سازمانی گروه فیات، مازراتی همواره به‌عنوان زیرمجموعه شرکت فراری محسوب می‌شد، ولی اخیرأ به‌همراه آلفا رومئو، بخش اصلی خودروهای اسپورت فیات را، تولید می‌نماید.

زمین لرزه شدیدی شامگاه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷٫۳ درجه در مقیاس ریشتر استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

کانون این زلزله به علت نزدیکی به شهر سرپل ذهاب بیشترین خسارت را به این شهر وارد کرد. در این زلزله شهر خسارت زیادی دید و بیش از ۵۳۸ کشته بر جای گذاشت. این زلزله به جز عراق در کویت، ترکیه و بحرین نیز حس شد.

علیرغم گذشت حدود ۴۰ ساعت از وقوع زمین‌لرزه مهیب کرمانشاه همچنان بسیاری از بازماندگان و حادثه‌دیدگان این فاجعه در انتظار رسیدن محموله‌های امدادی از جمله آب، مواد غذایی و چادر هستند.

پزشکی قانونی کشور شمار جانباختگان زلزله استان کرمانشاه را ۴۴۴ نفر اعلام کرد.

با شناسایی و تعیین هویت ۶ جسد دیگر از حادثه زلزله کرمانشاه تعداد اجساد شناسایی شده به ۴۴۴ نفر رسید. ۵ تن از این اجساد مربوط به کرند و یک تن نیز مربوط به سرپل ذهاب بود.
آمار تفکیکی کشته شدگان زلزله استان کرمانشاه

سرپل ذهاب: ۳۸۸ (۲ نفر مجهول الهویه)
کرند: ۱۹
قصر شیرین: ۱۶
ثلاث: ۱۲
کرمانشاه: ۱
تازه آباد: ۱
ازگله: ۶
اسلام آباد ۱

از جان‌باختگان مجهول الهویه نمونه DNA برای آزمایش ژنتیک برداشته شده است.

 

فردا

myportal

۲ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی