حیوان مورد علاقه بهنوش طباطبایی

حیوان مورد علاقه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در صفحه اجتماعی اش تصویر جدیدی از حیوان خانگی خود قرار داده است. وی علاقه زیادی به این گربه دارد و نام آن را نارنگی گذاشته است. بد نیست با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

بهنوش طباطبایی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام  نوشت :
mom’s tangerineبهنوش طباطبایی زمینه فعالیت:
سینما و تلویزیون و تئاتر تولد: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ تهران پیشه: بازیگر مدرک تحصیلی: لیسانس کامپیوتر و گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران حیوان سال تولد:خروس صور ماه تولد:ثور محل سکونت:یوسف آباد تحصیلات بهنوش طباطبایی:فوق دیپلم کامپیوتر اولین کار هنری: سریال تلویزیونی کوی دامون بهنوش طباطبایی (متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰)، بازیگر اهل ایران است.
تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.
او در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و سال ۱۳۹۶ از او جدا شد.

تجربه کوتاه مدت آموزش بازیگری بود که مسیری تازه را پیش روی این بازیگر قرار داد؛ اولین تجربیات بازیگری طباطبایی در تلویزیون بود و از جمله در ابتدای دهه هشتاد و در سریالی به نام «کوی دامون»؛ سریالی که شاید به تأسی از مجموعه موفق «روزگار جوانی» کوشیده بود با قرار دادن محوریت داستان در یک خوابگاه دانشجویی شرح حالی ارائه دهد از وضعیت زندگی نسل جوانی که می خواهد در گذر از خانواده، تجربه زندگی مستقل را بیازماید.

«مسافری از هند» سریال جوانانه قاسم جعفری که نقش های اصلی آن را شیلا خداداد و سروش گودرزی بازی می کردند سریال بعدی طباطبایی بود. «عشق گمشده»، «پیله های پرواز»، و «چاردیواری» دیگر سریال های طباطبایی بوده اند.

myportal

۴ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی