کسالت نعیمه نظام دوست

کسالت نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست از هنرمندان سینما و تلویزیون است که این روز ها در بستر بیمار به سر میبرد. شهرزاد کمال زاده و رزیتا غفاری به دیدار وی در بیمارستان رفتند. وی با انتشار این تصویر در صفحه اجتماعی اش آن را به روزرسانی کرد.

 نعیمه نظام دوست بازیگر زن سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی خبر از بستری شدنش در بیمارستان و ای سی یو را داد .

نعمیه نظام دوست نوشت:
دوستان عزیزم ممنونم که همیشه با عشق و مهربونی همراه من بودین ،کی گفته اینجا فضای مجازیه اینجا فضای حقیقی و احساسات واقعیه برای همینه تا مشکلی پیش میاد با شما درد و دل میکنیم و از شما کمک میخوایم دوست داریم حمایتمون کنید ،دوست داریم دوستمون داشته باشید و همراهمون باشید .
اینجا وقتی با محبت حرف میزنی و کامنتهای خوب میذاری معلومه که حس واقعی ات و گفتی و وقتی بی محبت میشی و کامنت بد میذاری و بلاک و ریپورت میکنی معلومه که اونم حس واقعی اته و درون پنهانت و نشون میدی ..

برای همین وقتی با محبت و عشقتون شرمنده ام میکنید میدونم وظیفه ام سخت تر میشه و میدونم که چقدر دوست واقعی دارم و همیشه خدارو شکر میکنم ، در هر صورت دوستتون دارم و از خدا برای همه شما عزیزانم سلامتی آرزو میکنم . دعام کنید که محتاج دعای شما عزیزانم هستم .

شهرزاد کمال زاده و رزیتا غفاری همکاران این بازیگر نیز به ملاقات او رفتنه اند.

رزیتا غفاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
به همراه شهرزاد کمال
زاده عزیز به دیدن نعیمه نظام دوست مهربان رفتیم.. خدا رو شکر در سلامتى کامل هستند..

هیچ چیز جاى یه دوست خوب رو نمیگیره.. نعیمه جان دوست خوبم ..دوستت دارم

بهاره رهنما نیز در صفحه شخصی اش نوشت:

اتفاق های خوب این روز ها این بود که بالاخره نعیمه جان نطام دوست بوسیله عمل جراحی ماهرتنه اسلیو دکتر رضا فرهمند»در بیمارستان عرفان درست یکسال بعد از عمل اسلیو من ،عمل شد و با صحت کامل فردا از بیمارستان مرخص میشه و زندگی جدیدی رو تو ماه تولد خودش که ابان ماهیه شروع میکنه.با تشکر بسیار از کادر بیمارستان عرفان و دکتر فرهمند عزیزم

myportal

۴ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی