چهره وحشتناک مریم معصومی نژاد

چهره وحشتناک مریم معصومی نژاد

مریم معصومی از هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون است که این روزها در یک نمایش جدید با گریمی ترسناک هنرنمایی میکند در ادامه این بخش با بیوگرافی این بازیگر آشنا خواهید شد.

مریم معصومی متولد سال ۶۵ در تهران، بازیگر است.
او در اینستاگرام عکس هایی از گریمش در یک نمایش را قرار داده است.

او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه نویسی است.

وی در هفته دفاع مقدس با ارائه نقش متفاوت در سریال سی و نه هفته که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شداعلام حضور کرد.
سریال سی و نه هفته یک قصه عاشقانه با محوریت یک زن در دهه شصت بود که از دید یک زن جوان (عاطفه) روایت می‌شد که در دوران بارداریش و در نبود همسر رزمنده اش زندگی را سپری می‌کرد و با مشکلات زیادی منتظر بازگشت همسرش بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در اسفند سال ۱۳۶۵ در تهران بدنیا آمد. او در خانواده ۵ نفره بدنیا آمد که دو خواهر و دو برادر دارد و او فرزند آخر خانواده محسوب می شود. فارغ التحصیل رشته کارشناسی علوم سیاسی و کارشناس ارشد روابط بین الملل و دانش آموخته بازیگری و کارگردانی استاد سمندریان و همینطور دوره دیده عکسی می باشد. وی با سریال سه دونگ سه دونگ به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد. مریم معصومی هم اکنون در سریال همه چیز آنجاست نقش سمانه را بازی می کند.سریال هایی که تاکنون مریم معصومی در آن ها بازی کرده است : سریال فاصله ها ساخته حسین سهیلی زاده در سال ۸۹ – سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۹۰ – بازی در سریال پیدا و پنهان در سال ۹۲ – و سریال های ۳۹ هفته، ماجراهای پریشان و همه چیز آنجاست در سال ۹۳ .

مریم معصومی اصالتا اصفهانی است . بازیگر جوان کشورمان  دو برادر و دو خواهر دارد که همه ی آنها از او بزرگتر هستند و مریم معصومی ته تغاری خانواده است . خواهر هایش فارغ التحصیل حسابداری و دستیاری دندانپزشکی هستند و هر دو ازدواج کرده اند و برادرانش دیپلم و فارغ التحصیل برق هستند وتنها یکی از آنها ازدواج کرده است.مریم معصومی اولین بار در تلویزیون با نقش منصوره سریال سه دونگ سه دونگ دیده شد نقشی که حضور پررنگی در کنار بازیگران صاحب سبک هموچون سیروس گرجستانی مرجانه گلچین جواد عزتی و … را برای او به ارمغان آورده بود همچنین مناسبتی بودن سریال به دیده شدن مریم معصومی بسیار کمک کرد. مریم معصومی در سریال همه چیز آنجاست شبکه سوم سیما بازیگر نقش سمانه هست که دوست دانشگاه مهرنوش با بازی حدیث میرامینی را بازی می کند و یک شوهر شکاک دارد که موبایلش ، روابطش و حتی در مسیر دانشگاه او را چک می کند

myportal

۵ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی