تازه ترین عکس منتشرشده از سحر قریشی

تازه ترین عکس منتشرشده از سحر قریشی

در این تصویر سحر قریشی را در کنار برادرش میبینید وی تنها یک برادر دارد. به تازگی خبردار شدیم سپهر قریشی به جمع مدافعان حرم پیوسته است. درادامه با بیوگرافی این دو آشنا خواهید شد.

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد.
رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است.
سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.
بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود که حسین ماهینی، کاپیتان پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد.

اخیراً شایعه ای در مورد ازدواج سحر قریشی با کاپیتان تیم پرسپولیس مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شده است این شایعه با توئیت مهدی طارمی که نوشته بود :  “یک زن تمام زیبایی هایش را مدیون مردی است که آن ها را عاشقانه می بینید”  ایجاد شد و  حسین ماهینی با کامنتی که نوشته بود : “سی خاطر دومادمون عروس دوست داریم” به این شایعه قوت بخشید

اما بعد این خبر از طرف مهدی طارمی تکذیب شد ولی سحر قریشی درباره این شایعه در تماس تلفنی گفت :

اینبار قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟ (با خنده)  فکر می کردم می خواهید در خصوص برادرم با من مصاحبه کنید. فقط این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این حرف ها زیاد می زنند. ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم .

myportal

۱۰ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی