داوود عابدی و شهید مدافع حرم

داوود عابدی و شهید مدافع حرم

بابک نوری هریس جوان ۲۴ ساله ای بود که در حرفه مدلینگ فعالیت میکرد طرفداران وی در اینستاگرام با شنیدن خبر شهادت وی شوکه شدند. داوود عابدی خبرنگار با انتشار متنی در مورد این شهید مدافع حرم یاد و خاطر او را گرامیداشت.

داوود عابدی خبرنگار شبکه خبر در اینستاگرامش عکسی از یک شهید مدافع حرم منتشر کرد.

وی نوشت:

” خبر شهادتش برام خیلی عجیب بود و حسابی تحت تاثیرم قرار داد چون عکس های اینستاگرامی او خیلی متفاوت بود و خیلی سخت می شد حدس زد جوونی که یه جورایی خیلیا فکر میکردند یک مدلی بیش نیست اما عشقش فراتر از این لذتهای دنیوی بود و تو سن بیست و چهارسالگی رفت تا مدافع حرم بی بی باشه او رفت تا با شهادتش آرامش و امنیت رو برای ما همچنان حفظ کنه.. بله بابک نوری متولد هزاروسیصدوهفتادو دو همین چندروز پیش در آزادسازی بوکمال شربت شهادت رو نوشید وصیت نامه این شهید رو از دست ندید تو پیچی که تگ کردم هست میتونید ببینید ”

بیوگرافی بابک نوری متولد ۱۳۷۲ در استان گیلان است که به تازگی به جمع مدافعان حرم در سوریه پیوست و توسط گروه داعش به شهادت رسید.

خبر شهادت او در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت چرا که عکس های اینستاگرامی او بسیار متفاوت بوده و همه کاربران گمان میکردند که او یک مدلینگ است!

روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از یک پسر جوان خوش تیپ و خوش چهره منتشر شد که خبر از شهادت او در سوریه را میداد و بسیاری از کاربران متعجب شده بودند که این چهره جذاب از مدافعان حرم در سوریه است.

بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی ،معاون سپاه قدس استان گیلان این خبر را تایید و اعلام کرد که از افراد بسیجی سپاه است که بعد از اعزام به سوریه به مقام بالای شهادت نائل میشود.

این شهید بزرگوار از اعضای سپاه قدس بوده که برای دفاع از حرم مقدس حضرت زینب (س) به سویه میرود و در روز شهادت امام رضا (ع) توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت میرسد.

 

myportal

۱۰ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی