محبوب ترین جشنواره زمستانی در کره

محبوب ترین جشنواره زمستانی در کره

در یک جشنواره زمستانی در کره یک مسابقه ماهیگیری برگزار شد و شرکت کنندگان از رودخانه یخ زده اقدام به ماهیگیری کردند. در این جشنواره مسابقات جالب و سرگرم کننده‌ای همراه داشت.

رودخانه‌ای درکره وجود دارد که در هوای سرد در حدود ۴۰ سانتی متر یخ می‌زند و مردم کره آنجا را به محلی برای برگزاری جشنواره یخ تبدیل کرده اند.

این جشنواره هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به سوی خود جذب کرده است، برای کره ای‌ها به عنوان بزرگترین و محبوبترین جشنواره زمستانی محسوب می‌شود. کره ای‌ها برای برگزاری این جشنواره، برنامه‌های متنوع و سرگرم کننده‌ای در نظر گرفته اند که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به ماهیگیری در ررودخانه یخ زده اشاره کرد.

برای شرکت در این مسابقه ماهیگیری شرکت کننده با داشتن یک میله پلاستیک و با قرار دادن ان در روزنه‌ای شروع به ضربه زدن به صورت بالا و پایین می‌کنند.

شرکت کنندگان برای پیروزی از مقداری طعمه و شاید حرکت کمی متفاوت‌تر با هزاران ماهیگیر دیگر بهره می‌برند و زمانی که هر شرکت کننده موفق به صید یک ماهی می‌شود، فریاد خوشحالی آن به گوش میرسد. گفتنی است؛ در هرروز این جشنواره حدود ۳۲ تن ماهی قزل آلا از زیر یخ رها میشود تا ماهیگیران آن‌ها را بگیرند.

باشگاه خبرنگاران

 

myportal

۱۰ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی