جبهه گیری کارلوس کی‌ روش علیه اسپانیا

جبهه گیری کارلوس کی‌ روش علیه اسپانیا

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص هم تیم شدن با تیم ملی اسپانیا صحبت های جالبی بیان کرده است. تیم های ملی اسپانیا و پرتغال در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت.

کارلوس کی‌روش در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: به شخصه خوشحالم که در این گروه قرار گرفتم چون در گروهی هستیم که از بهترین‌ها هستند. هر دو تیم جایگاهی ویژه برای من دارند.

وی افزود: انتظار بازی‌های سختی را می‌کشیم و خودم انتظار نداشتم با این دو تیم در یک گروه باشم.وقتی در گروهی هستیم که اسپانیا حضور دارند و قهرمان جام جهانی شده و پرتغالی که قهرمان جام ملت‌ها شده
منطق می‌گوید این قرعه خوبی برای من نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این گروه اسپانیا برای ایران قوی تر است یا پرتغال گفت: در اولین قدم باید با مراکش بازی کنیم و خودمان را خوب آماده کنیم، برای دو بازی آینده اما مهمترین نکته برای تیم ما این است که با اشتیاق، احترام و غرور بازی کند و جام جهانی را با افتخار ترک کند.

بدون شک اسپانیا و پرتغال اولویت‌های این گروه هستند مگر اینکه همین دو تیم مرتکب خطا شوند که من بعید می‌دانم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه در خصوص اینکه چه چیزی از اسپانیا باعث هراس شما(تیم ملی ایران) می‌شود گفت: از همه چیز! کیفیت، شدت و ریتمی که دارند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با لوپتکی سرمربی تیم ملی اسپانیا داشته است یا خیر گفت:بله من با او صحبت کردم.بعد از قرعه کشی با او حرف زدم.من به او گفتم آرام، آرام باش (خنده)!

به گزارش فارس تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B‌رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شده است.

myportal

۱۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی