حمله افراد مسلح به نمازگزاران پاکستانی

حمله افراد مسلح به نمازگزاران پاکستانی

یک خبرگزاری مشهور از تیراندازی در اسلام آباد پاکستان خبر داد. دراین حمله افراد مسلح و ناشناس به نمازگزاران پاکستانی تیراندازی کرده و عده ای را به شهادت رساندند.

خبرگزاری رویترز با انتشار یک خبر فوری اعلام کرد که در تیراندازی افراد ناشناس,به سوی نمازگزاران در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان ۲ نفر به شهادت رسیده و ۴ فرد دیگر نیز زخمی شده اند.

بر اساس اخبار منتشره از سوی پلیس پاکستان، یک افسر اطلاعاتی نیز در این حادثه ,جان خود را از دست داده است.

حادثه زمانی روی داد که ۳ یا ۴ مهاجم مسلح ناشناس سوار بر موتور سکلیت هائی به سوی نمازگزاران مسجد شیعیان ,در اسلام آباد آتش گشوده و سپس از محل حادثه متواری شدند.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

بر اثر تیراندازی مهاجمان مسلح موتورسیکلت سوار به مسجد باب العلم در پایتخت پاکستان سید «حب دار شاه» یک نیروی سرویس امنیت آی بی (سازمان اطلاعات داخلی پاکستان) و ۲ نمازگزار کشته شدند.
به گزارش داون ،این حادثه تروریستی که شب گذشته اتفاق افتاد ۴ زخمی به دنبال داشت.
به گزارش پلیس، مهاجمان ۴ نفر بودند که با استفاده از ۲ موتورسیکلت مسجد باب العلم که مربوط به شیعیان است را هدف قرار داده و بلافاصله متواری شدند.
طبق این گزارش، مهاجمان به سمت نمازگزارانی که در حال خارج شدن از مسجد بودند آتش گشودند و تعدادی از آنها را هدف قرار دادند.
بر اساس این گزارش مهاجمان از سمت منطقه «فیض آباد» آمده بودند و بعد از انجام عملیات تروریستی به همان سمت متواری شدند.
«احسن اقبال» وزیر کشور پاکستان تیراندازی به مسجد را دسیسه ای برای نا امن کردن کشور دانست و خواستار شناسایی عاملان این جنایت شد.
«راجا ناصر عباس جعفری» رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین ضمن محکوم کردن حمله به مسجد در اسلام آباد ضعف دولت در برقراری امنیت را علت این حادثه دانست.
«علامه سید ساجد علی نقوی» رئیس شورای علمای شیعه پاکستان هم با محکوم کردن جنایت علیه نمازگزاران در اسلام آباد خواستار دستگیری و مجازات عاملان این جنایت شد.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله به مسجد باب العلم را به عهده نگرفته است.

مهر

myportal

۱۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی