شخصیت های مشهور در اکران خصوصی صفر تا سکو

شخصیت های مشهور در اکران خصوصی صفر تا سکو

در اکران خصوصی فیلم مستند صفر تا سکو  در پردیس چارسو شخصیت های ورزشی و سینمایی زیادی حضور پیدا کردند. خواهران منصوریان شخصیت های اصلی این فیلم مستند هستند. کارگردانی این فیلم برعهده سحر مصیبی می باشد.

اکران خصوصی صفر تا سکو با حضور هنرمندان و ورزشکاران چهارشنبه شب در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در این مراسم چهره هایی همچون ، ترانه علیدوستی , هستی مهدوی فر ,مهتاب کرامتی,,علی کریمی ، گلاره عباسی و…. حضور داشتند.

صفر تا سکو مستندی بلند به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی است که روایتگر زندگی خواهران منصوریان، ووشوکاران اهل سمیرم می‌باشد که قهرمان جهان و ایران شدند.

خلاصه داستان

سحر مصیبی در این فیلم به بخش‌های مهمی از زندگی ورزشی و شخصی این سه خواهر از تمرینات با امکانات کم و مشکلاتی که آنها در طی این مسیر داشتند پرداخته، به طوری که بیننده ناخودآگاه پس از دقایقی با هرسه همراه می‌شود و لحظه به لحظه با نگرانی‌ها و شادی‌های و تمام مشکلاتی که آنها از سر گذراندند تا به مقام قهرمانی جهان برسند پیش می‌رود. بخش قابل توجه این فیلم راحتی این سه خواهر مقابل دوربین در تمامی جریانات و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی ورزشی شان است خصوصاً در بخش‌هایی که به زندگی شخصی آنها پرداخته می‌شود. قابل ذکر است هیچ‌کدام از صحنه‌ها در این فیلم بازسازی نشده و تمام اتفاقات به صورت واقعی فیلمبرداری شده و دوربین سحر مصیبی تمام لحظات واقعی این سه خواهر را به تصویر کشیده‌است. مؤسسه بامداد فیلم پخش این فیلم را به عهده دارد.

myportal

۱۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی