علاقه بهرام رادان به وودی آلن

بهرام رادان در صفحه اجتماعی اش به مناسبت تولد وودی آلن از وی یاد کرد. وودی آلن ۸۲ ساله شد و بهرام رادان سالروز تولدش را به وی تبریک گفت. در ادامه متنی که این هنرمند برای وودی آلن نوشته است را بخوانید.

بهرام رادان با انتشار عکسی از وودی آلن در اینستاگرام، درباره ویژگی منحصر به فرد آثار این کارگردان نوشت: «یادمه وقتی پس از دیدن یکی از فیلم‌های اخیر وودی آلن از سینما بیرون میرفتم به دوستی که همراهم بود گفتم زندگی از زاویه دید وودی آلن چقدر زیباتره، با مترونوم وودی آلن راه رفتن چقدر لذت بخشه، خلاصه دنیا با وودی آلن دنیای بهتریه، منفی ترین شخصیت ها هم در فیلم‌هاش دوست داشتنی‌اند …استاد امروز هشتاد و دو ساله میشه و من آرزو میکنم هشتاد و دو سال دیگه هم زندگی کنه و فیلم بسازه و ما کیف کنیم.»

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

وودی آلن (به انگلیسی: Woody Allen) ‏(۱ دسامبر ۱۹۳۵)، کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقی‌دان آمریکایی است. آلن فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک نویسنده کتاب‌های طنز و سپس یک کمدین روی صحنه آغاز کرد و سپس در دههٔ ۶۰ میلادی فعالیت فیلم سازی خود را آغاز کرد.

وی ۱۹ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده است که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده است.

بهرام رادان دارای یک خواهر و یک برادر است.پدر وی اصالتا اهل اصفهان است

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد. اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری نیز شد.

رادان یک آلبوم موسیقی نیز تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده‌است.

خبرآنلاین

 

myportal

۱۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی