لوکیشن سریال پایتخت ۵

لوکیشن سریال پایتخت ۵

پایتخت ۵ از سریال های پرطرفدار تلویزیونی است که این روزها مراحل پایانی خود را طی میکند و برای نوروز ۹۷ آماده پخش روی آنتن صدا و سیماست. پیش بینی می شود پنجمین فصل از این سریال پرطرفدار هم مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

سریال «پایتخت ۵» در حال آماده‌سازی مراحل فنی برای پخش نوروزی است.

 پنجمین فصل از سریال «پایتخت» بعد از اتمام تصویربرداری، در حال حاضر در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و آماده پخش از رسانه ملی در نوروز ۹۷ می‌شود.

کار تدوین «پایتخت ۵» هم توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح روزهای پایانی خود را می‌گذراند و فرامرز ابوالصدق نیز صداگذاری کار را انجام می‌دهد.

جلوه‌های ویژه بصری سریال نیز توسط فرید فصیحی در حال انجام است و موسیقی این سری نیز مانند فصل‌های گذشته پایتخت توسط آریا عظیمی‌نژاد ساخته خواهد شد.

سریال «پایتخت ۵» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن صداوسیما رود.

بازیگران سریال پایتخت ۵ :سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت آخرین خبر را از پایتخت ۵ از جمله بازیگران و زمان پخش این سریال را اعلام کرد.

محسن تنابنده باانتشار این عکس دراینستاگرامش یکی ازلوکیشنهای سریال«پایتخت ۵ »را رونمایی کرد.

این سریال که بخشی ازتصویربرداری آن درکشورقبرس انجام خواهدشد، در ماه رمضان ۹۶ ازشبکه ۱سیما پخش می شود

پایتخت، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰ از همین شبکه پخش شد. در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز ۱۳۹۲ ، سری سوم در سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴ در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش گردید.

با وجود اینکه به اعتقاد برخی از منتقدین، جاذبه های این سریال به مرور کم شده و هواداران خود را تا حدودی از دست داده اما اخیراً عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی خبر از ساخت قسمت پنجم این سریال در صورت استقبال و درخواست مردم داده اند.

خبرآنلاین

myportal

۱۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی