افشاگری های مسئولین در مورد روسری سر کردن مربی مرد تایلندی

افشاگری های مسئولین در مورد روسری سر کردن مربی مرد تایلندی

سرپرست فنی مسابقات کبدی از سمتش اخراج شد. زهرا رحیم‌نژاد به توجیه سرپرست فنی مسابقات کبدی درباره این اقدامش اشاره کرده است و به افشاگری در این رابطه پرداخته است که در ادامه خواهیم خواند.

سرپرست فنی فدراسیون کبدی که بعد از مسابقات از سمتش برکنار شد، می‌گوید که دختر رییس فدراسیون روسری بر سر مربی مرد تایلندی کرد و او را به داخل زمین برد.

زهرا رحیم‌نژاد  در واکنش به بر کنار شدنش از سمت سرپرست فنی تیم‌های ملی کبدی، اظهار کرد: نمی‌فهمم که چرا من را بر کنار کردند. حضور مربی مرد تایلندی با حجاب در سالن چه ربطی به من دارد. من به عنوان سرپرست فنی در مسابقات حضور داشتم. سالن رقابت‌ها، گارد حفاظت، حراست و ارگان‌های مختلفی داشت که وظیفه آنها این مسائل بود. من تنها کار فنی انجام می‌دادم. این اولین بار من نیست که به عنوان سرپرست فنی رقابت‌ها را برگزار می‌کنم. در ارومیه و در سال ۲۰۰۵ مسابقات کبدی تهران را نیز به عنوان سرپرست فنی مدیریت کرده‌ام.

وی تاکید کرد: اول این که نمی‌فهمم که این ماجرا چه ربطی به من داشته و دوم این که خود دختر رییس فدراسیون این مربی را جلوی چشم ما حجاب سرش کرد و  به داخل زمین برد. به او گفتم نکن، پاسخ داد “ول کن خانم رحیمی نژاد!”.

سرپرست فنی مسابقات کبدی گفت‌: من غافلگیر شدم. این ماجرا چه ربطی به من داشت. کجای این مساله می‌توانستم دخیل باشم؟ حتی بعد از ظهر روز اول مسابقات آی دی کارتم را در هتل جا گذاشتم و من را به داخل سالن راه ندادند تا این حد سختگیری وجود داشت. من توضیح دادم که مسئول برگزاری مسابقات هستم. سرپرست فنی هستم. با کلی سوال و پرسش متوجه موضوع شدند و از من عذرخواهی کردند و بعد از آن من به داخل زمین رفتم.

رحیم نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آن مربی مرد تایلندی تنها چند ثانیه در زمین بوده است؟ گفت‌: نه. اصلا این طور نیست. هر چهار بازی تایلند را  این مربی مرد تایلندی با چهار روسری مختلف در داخل سالن حضور داشت. او با روسری سفید، مشکی، شال کرم مانند و چفیه بر سر داشت و چهار بازی را کامل در زمین بود.

او در پاسخ به این سوال که با همه سختگیری‌های سالن تنها با مجوز دختر رییس فدراسیون توانست این گونه در داخل زمین بماند؟ اظهار کرد: اول مجوز دختر رییس فدراسیون بود و دوم این که من به حراست گفتم این کار را نکنید به من گفته شد “آقای طیبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان) به ما اجازه داده است نگران نباشید”.

رحیم نژاد در پایان افزود: علت این برخورد را نمی‌دانم. اصلا به من مربوط نبود. کار من محدوده فنی مسابقات بود. در مورد زمین‌ مسابقه، قرعه‌کشی، جلسات مربیان و هماهنگ کردن آنها، مسائل ویدئو چک، دادن برنامه بازی و مسائلی این چنینی، این کارها در قاموس سرپرست فنی تیم‌ها تعریف می‌شود. همان طور که گفتم این اولین رویداد من نبود. همه مسابقات فدراسیون کبدی را از ابتدا تاکنون برگزار کرده‌ام و داور مسابقات مهمی همچون قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان بوده‌ام.

به گزارش ایسنا، زهرا رحیم‌نژاد در حالی سمت خود در این رقابت‌ها را سرپرست فنی مسابقات اعلام می‌کند که فدراسیون کبدی او را به عنوان مسئول برگزاری مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا معرفی کرده بود و در نهایت نیز پس از مسابقات از این سمت برکنار شده است.

ایسنا

myportal

۱۲ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی