قدردانی از علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشور

قدردانی از علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشور

در مراسمی از علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشورمان تجلیل شد. در این مراسم سردار غلامحسین غیب‌پرور سخنرانی کردند. علیرضا کریمی از رویارویی با حریف اسرائیلی اش امتناع ورزید . این اقدام وی از سوی بسیج مستضعفین مورد تقدیر قرار گرفته است.

مراسم تجلیل از کشتی گیر جوانمرد کشورمان پهلوان علیرضا کریمی صبح دیروز شنبه با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن امام علی(ع) سپاه تهران برگزار شد.

مراسم تجلیل از علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشورمان که در مسابقات کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان حاضر به رویاروی با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد، صبح امروز شنبه ۱۱ آذر در ستاد فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران، احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، سردار باران چشمه مسئول تربیت بدنی نیروهای مسلح و جمعی از مسوولان، قهرمانان و پیشکسوتان کشتی حضور داشتند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آیین تجلیل از قهرمان کشتی کشور «علیرضا کریمی» در جمع خبرنگاران گفت: ما رژیم جعلی صهیونیستی را یک رژیم می‌دانیم که علیه بشریت، همه خوبی‌ها و همه‌ ارزش‌های انسانی اقدام می‌کند.به همین دلیل اصلاً مجالی نیست که یک ورزشکار و غیر ورزشکار بخواهد با این رژیم صهیونیستی ارتباطی داشته باشد. امروز دوستان ما در سازمان بسیج ورزشکاران برای تجلیل از این پهلوان جوان، مراسمی برگزار کردند که کار شایسته ای است و باید از این گونه اقدامات تجلیل کرد.

سردار غیب پرور گفت: من ایشان را از قبل ندیده بودم اما اکنون دیدم چه جوان وارسته و مومنی است و حتی پدر بزرگوار ایشان به بنده گفتند که علیرضا آرزوی دیدار با مقام معظم رهبری را دارند. من واقعاً به نوبه خودم و به نمایندگی از آحاد بسیجیان از این حرکت پهلوان جوانمرد تشکر می‌کنم و امیدوارم که در عرصه‌های دیگر نیز بتواند خوش بدرخشد و امروز علیرضا کریمی عزیز ملت ایران شد.

رئیس سازمان بسیج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی عنوان کرده بودند باید تکلیف این گونه مسابقات مشخص شود، بیان داشت: دوستان عزیز ما به برخی از قضایا توجه ندارند و باید حواسشان باشد که علیرضا کریمی کاری انجام داد که اگر این کار را انجام نمی‌داد به شدت زیر سوال بود، چرا که به یک رژیم جعلی و کودک‌کش اعتبار می‌داد.

مهر

myportal

۱۲ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی