ویژگی ورژن جدید اینستاگرام

ویژگی ورژن جدید اینستاگرام

ویژگی جدیدی به تازه ترین ورژن اینستاگرام اضافه شد. در این اپلیکیشن قابلیت ارسال پیام‌های متنی و تصویری قرار داده شده است. می توانید عکس خود را در هنگام تماس تصویری تغییر داده و به سلیقه خود مخاطبشان را غافلگیر کنند.

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که به دوستان‌شان پیام‌های متنی و تصویری ارسال کنند.

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که به دوستان‌شان پیام‌های متنی و تصویری ارسال کنند. حتی می‌توانند این پیام‌ها را در قسمت استوری برای هم بفرستند و کاری کنند
که استوری را تنها افرادی خاص مشاهده کنند. حالا به نظر می رسدکه امکان ارسال تصاویر در این شبکه اجتماعی کمی خلاقانه‌تر شده است. اینستاگرام به تازگی امکانی را به وجود آورده که به وسیله آن می‌شود تصاویر را ویرایش کرد و برای دیگران فرستاد.می‌توانید روی عکس‌ها استیکرهای مختلف بگذارید.

حالا در زمان ارسال پیام تصویری می‌توانید عکس مورد نظرتان را کلی تغییر دهید و می‌توانید روی آن استیکرهای مختلف بگذارید و روی آن نقاشی کنید و چیزی بنویسید. می‌توانید عکس‌ها را جوری ویرایش کنید که یک گفتوگوی بسیار بامزه و جذاب خلق شود.

در ادامه مشخص شده که کاربران می‌توانند امکان نمایش تصاویر خودشان را تغییر دهند. اگر می‌خواهید عکس مورد نظر تنها یک‌بار برای دوستا‌ن‌تان نمایش داده شود گزینه One Replay را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید چندین‌بار نشان داده شود گزینه Allow Replay را انتخاب کنید.

تغییرات جدید بخشی از به‌روزرسان ورژن ۲۴ اینستاگرام می‌شود که برای iOS و اندروید عرضه شده است.

مجله دیجی کالا

myportal

۱۵ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی