بازیگران در اکران فیلم شکلاتی

بازیگران در اکران فیلم شکلاتی

در اکران فیلم شکلاتی  بازیگرانی همچون رضا عطاران حضور داشتند. این فیلم  قالبی کودکانه دارد و به تازگی به اکران مردمی در آمده است. در ادامه با بازیگران و دیگر عوامل این فیلم آشنا خواهید شد.

اکران مردمی فیلم شکلاتی به کرگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی در پردیس سینمایی کوروش با حضور رضا عطاران، احمد پور مخبر، علی مشهدی و سایر عوامل فیلم شکلاتی فیلمی به کاگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال ۱۳۹۵است.

این فیلم در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است.

«شکلاتی» یک اثر متفاوت در ژانر کودک و نوجوان به‌شمار می‌رود که نگاه تازه‌ای به دنیای کودکان دارد. «شکلاتی» اولین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق در ژانر کودک و نوجوان است که شهریور ماه ۱۳۹۵ در تهران کلید خورد و اوایل آبان ماه پس از گرفتن سکانس‌هایی در شمال کشور، فیلمبرداری آن در کارخانه شکلات‌سازی به پایان رسید

اکران مردمی فیلم شکلاتی به کرگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی در پردیس سینمایی کوروش با حضور رضا عطاران احمد پور مخبر علی مشهدی و سایر عوامل فیلم برگزار شد.
«شکلاتی» یک اثر متفاوت در ژانر کودک و نوجوان به‌شمار می‌رود که نگاه تازه‌ای به دنیای کودکان دارد و اولین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق در ژانر کودک و نوجوان است که شهریور ماه ۱۳۹۵ در تهران کلید خورد و اوایل آبان ماه پس از گرفتن سکانس‌هایی در شمال کشور، فیلمبرداری آن در کارخانه شکلات‌سازی به پایان رسید
 در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسدزاده، محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش می پردازند.

 

myportal

۱۶ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی