بازیگران فیلم سینمایی آذر در اکران مردمی

بازیگران فیلم سینمایی آذر در اکران مردمی

فیلم سینمایی آذر به اکران مردمی در آمد در این اکران بازیگران این فیلم نیز حضور داشتند. هنرمندانی همچون نیکی کریمی، هومن سیدی و لیلا زارع را در این تصاویر خواهید دید. گفته می شود نیکی کریمی تهیه کننده این فیلم سینمایی است.

اکران مردمی فیلم سینمایی«آذر» با حضور نیکی کریمی و هومن سیدی و لیلا زارع دوشنبه ۱۳ اذر ماه در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

اکران فیلم سینمایی آذر , اکران مردمی فیلم سینمایی«آذر» با حضور نیکی کریمی و هومن سیدی و لیلا زارع دوشنبه ۱۳ اذر ماه در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

آذر فیلمی به کارگردانی محمد حمزه‌ای، نویسندگی احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی محصول سال ۱۳۹۵ است. آذر دومین فیلمی است که نیکی کریمی در مقام تهیه‌کننده در آن حضور دارد.

پیش از آن کریمی فیلم شیفت شب را هم علاوه بر کارگردانی تهیه‌ کرده بود.

بازیگران

نیکی کریمی
حمیدرضا آذرنگ
هستی مهدوی‌فر
لیلا زارع
فرید سجادی حسینی
مهران نائل
شیرین آقاکاشی
مائده طهماسبی
مانیا علیجانی
پژمان جمشیدی
هومن سیدی

 

فیلم سینمایی “آذر” به کارگردانی “محمد حمزه‌ای” این روزها در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران شده و توانسته به فروش ۷۹ میلیون تومان در افتتاحیه برسد که در نوع خود فروش بسیار کمی است.

این فیلم با وجود تبلیغات فراوان نتوانسته مخاطب چندانی را به سینماها بکشاند و همین عاملی شده تا فیلم سینمایی “آذر” به عنوان یکی از آثار متوسط روزهای شلوغ سینمای ایران لقب بگیرد.

myportal

۱۶ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی