تازه ترین تصویر از سحر قریشی

تازه ترین تصویر از سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه کشورمان است که این روزها با ممنوع التصویری اش دست و پنجه نرم میکند. وی پس از پشت سر گذاشتن حرف و حدیث ها و حاشیه های زیاد بالاخره مقابل دوربین ها ظاهر شد. تازه ترین تصویر از وی را در بالا میبینید.

جدیدترین عکس سحر قریشی پس از حواشی بسیار را در ادامه مشاهده می کنید.

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد.
رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است.
سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند.
برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.
عد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید،اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

، احمد ایرندوست بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش اولین تجربه خوانندگی خود را نیز پشست سر گذاشته نسبت به شایعه خبر ازدواج بازیگر مطرح سینما واکنش نشان داد.

طی ماه‌های اخیر و پس از جدایی سحر قریشی از همسرش (امید علومی) شایعات زیادی پیرامون همسر جدید او شکل گرفت.

پس از حضور سحر قریشی در امارات و تماشای از نزدیک بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، این شایعه ایجاد شد که او به زودی با مهدی طارمی مهاجم پر حاشیه پرسپولیس ازدواج خواهد کرد.

این شایعه طی ماه‌های اخیر از سوی طرفین تایید یا تکذیب نشد تا برخی خبرگزاری‌ها با تصویر تغییر داده شده از صفحه ایرندوست خبر از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی دادند.

پس از انتشار این شایعه به صورت گسترده در فضای مجازی، احمد ایراندوست سرانجام واکنش نشان داد و با انتشار پستی در اینستاگرام اعتراض خود نسبت به این اتفاق را علنی کرد.

myportal

۱۶ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی