دیدار رهبر انقلاب با علیرضا کریمی

دیدار رهبر انقلاب با علیرضا کریمی

رهبر انقلاب اسلامی در تجلیل از علیرضا کریمی به وی انگشتری اهدا کرده و از وی تجلیل نمود. در تقدیر از کشتی گیر کشورمان در مسابقات جهانی کشتی این دیدار صورت گرفت.

رهبر انقلاب در جریان دیدار خود با علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان، انگشتر خود را به وی اهدا کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر یکشنبه در دیدار آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان و خانواده‌ی او،از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

رهبر انقلاب در جریان این دیدار انگشتر خود را به پهلوان جوان کشور آقای علیرضا کریمی اهدا کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانستند و گفتند:من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد
و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.

روز گذشته در بازی های کشتی ، کشتی گیر ایران ، آقای علیرضا کریمی به دلیل اشارات و فریاد های مربی خود مبنی بر اینکه باید مغلوب گردی و ببازی ، بازی را باخت علیرضا کریمی در ۱۰ ثانیه آخر در حالی‌ که ۳-۲ از حریف روس خود پیش بودبا اشاره کادر فنی به حریف باخت!زیرا حریف دور بعد وی کشتی‌ گیر اسرائیلی بود!

علیرضا کریمی پر امیدترین کشتی‌‌ گیر ایرانی برای کسب مدال که به خاطر روبرو نشدن با حریف اسرائیلی با دستور مربیان به حریف روس باخت.

علت این فریاد ها و درخواست های مربی ، با توجه به اینکه بازیکنان تیم های ملی ایران همیشه از بازی با تیم های اسرائیل به دلیل به رسمیت نشناختن این کشور ، سر باز می زنند.

این است که در صورت برد علیرضا کریمی و رفتن به مرحله بعد ، کشتی گیر اسرائیل چندین امتیاز بدون زحمت دریافت می کردولی اینگونه با مواجهه با کشتی گیر روس از این اتفاق جلوگیری می شود.

myportal

۲۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی