جنجال جدید محسن افشانی در دنیای مجازی

جنجال جدید محسن افشانی در دنیای مجازی

خبر ازدواج محسن افشانی چندی پیش در فضای مجازی رسانه ای شد که با انتشار عکس همسرش نیز همراه بود. وی با منتشرکردن بیانیه ای این عکس را تکذیب کرد و گفت قصد ندارد عکسی از همسرش منتشر کند.

همین چند روز پیش بود که محسن افشانیبازیگر پرحاشیه تلویزیون خبر ازدواجش را با انتشار پستی به صورت رسمی اعلام کرد و به جمع متاهلین پیوست. با گذشت تنها چند روز از انتشار این خبر شایعات زیادی پیرامون موضوع ازدواج این بازیگر جوان شکل گرفت و عکس های زیادی به عنوان همسر محسن افشانی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد.محسن افشانی

انتشار این تصاویر و معرفی آنها به عنوان همسر محسن افشانی ، بازیگر جوان ترانه مادری را وادار به واکنش کرد. محسن افشانی شب گذشته با انتشار استوری هایی در اینستاگرامش به این شایعات خاتمه داد.

محسن افشانی در استوری اینستاگرام خود در مورد شایعات انتشار عکس همسرش در فضای مجازی مطالبی را منتشر کرد.

محسن افشانی متولد سال ۶۸ در روستای وانشان گلپایگان، بازیگر و مجری تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی است.
او بزرگ شده افسریه تهران است. وی در استوری اینستاگرام خود در مورد شایعات انتشار عکس همسرش در فضای مجازی مطالبی را منتشر کرد.

اولین برنامه اش در مجری گری آستانه بود بعد در برنامه های «ما دو تا»، «بوم سفید» و «سلام بهار»نیز به عنوان مجری ظاهر شده و در حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته.

محسن افشانی بازیگر و مجری متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ در گلپایگان می باشد.

وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۴ با حضور در صحنه تاتر آغاز نمود.

وی با بازی در سریال ترانه مادری به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست به خوبی دیده شود.

چندی پیش عکسهای از محسن افشانی منتسب به همسر وی منتشر شده بود که در نتیجه وی این موضوع را تکذیب کرد و تا کنون ازدواج نکرده است.

محسن افشانی با حضور در برنامه دلویزیون نیز گفت به عشق قدیمی خود نرسیده است و جلوی دوربین برنامه گریه کرد . همین موضوع نیز باعث شد تا حواشی برای او در فضای مجازی اتفاق بیفتد . دختری آمریکایی به نام نیلوفر ویدیویی از خود منتشر کرد و ادعا داشت که او عشق سابق افشانی بوده است اما خود محسن افشانی این موضوع را تکذیب کرد و گفت جهت اطلاع شخصی که من یاد کردم س.ت.خ بوده است.

صفحه اجتماعی محسن افشانی

myportal

۲۳ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی