عکس جدید از بهرام رادان در کره‌ جنوبی

عکس جدید از بهرام رادان در کره‌ جنوبی

بهرام رادان به مسافرت به کشور کره جنوبی رفته است این هنرپیشه سینما و تلویزیون برای دیدن المپیک زمستانی به این کشور سفر کرده است.

بهرام رادان عکسی از خود را در کنار نمادهای المپیک زمستانی کره جنوبی به اشتراک گذاشت.

بهرام رادان اولین عکس خود را پس از رسیدن به کشور کره جنوبی برای حضور در المپیک زمستانی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «بعد از ۲۰ ساعت سفر رسیدیم.»

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است.
وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراندو در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد.
اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد.

بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شورعشق و آواز قو در سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید لبخنده به ایفای نقش پرداخت. داستان آن این است که دختری به نام مهتاب (هدیه تهرانی) با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) به عمد تصادف می کند و همین تصادف باعث آشنایی و درگیری آنها باهم می شود.

بهرام رادان در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس گاوخونی (رمان) نوشته جعفر مدرس صادقی موفق به کسب تندیس حافظ شد.

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۸۲ است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد.  این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و آنها را به نگاهی دیگر می رسان

صفحه اجتماعی بهرام رادان

myportal

۲۵ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی