یعقوب کریمی استقلال را رها کرد

یعقوب کریمی استقلال را رها کرد

یعقوب کریمی هافبک چپ تیم استقلال است که به تازگی از این تیم جدا شد و خبر جدایی اش از این تیم را در شبکه اجتماعی اش قرار داده است در ادامه به صحبت های وی در این رابطه دقت کنید.

هافبک چپ استقلال از این تیم جدا شد.

یعقوب کریمی که در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده بود، امروز قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد. کریمی بعد از ٤ سال حضور در استقلال از امروز باید به دنبال پیدا کردن تیم جدید برای خود باشد. او همچنین با انتشار عکس و متنی در اینستاگرام رفتنش از استقلال را تایید کرد.

یعقوب کریمی (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۷۰)[۱] بازیکن فوتبال اهل ایران است. در باشگاه فوتبال استقلال تهران در پست بال تهاجمی بازی می‌کرد. به دست وینفرید شفر در لیست مازاد قرار گرفت و ترجیح داد از این تیم جدا شود.

به تازگی با نیکی محرابی بازیگر سینما و تلویزیون (بازیگر سریال گسل) ازدواج کرده‌است.

یعقوب کریمی متولد ۴ شهریور ۱۳۷۰ در شهرستان کوثر استان اردبیل است. فوتبال خود را از جوانان پاس و سپس استقلال تهران آغاز کرد. وی به مدت ۵ سال در تیمهای پایه استقلال بازی کرد و بازوبند کاپیتانی تیم امید استقلال را بر بازو بست و سپس به بزرگسالان استقلال پیوست. او در دو فصل حضور خود در استقلال فقط در چند دیدار به میدان رفت و سال بعد توسط پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از لیست کنار گذاشته شد. یعقوب کریمی راهی نفت تهران شد. در دو فصل حضور در نفت تهران ۵۲ بار برای این تیم به میدان رفت و موفق شد ۱۱ گل به ثمر برساند.

یعقوب کریمی پس از جدایی از نفت یک فصل در سپاهان حضور داشت. سپس او به استقلال بازگشت.

یعقوب کریمی در همه رده‌های تیم ملی حضور داشته و در تیم ملی بزرگسالان نیز ۱۲ بازی کرده‌است.

myportal

۲۷ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی