علیرضا بیرانوند همراه با هنرپیشه مشهور سینما

علیرضا بیرانوند همراه با هنرپیشه مشهور سینما

علیرضا بیرانوند در کنار آنا نعمتی حضور پیدا کرده است و تصویر جالبی را به ثبت رسانده است. این فوتبالیست پرسپولیسی علاقه زیادی سینما و هنرمندان از خود نشان داده است.

در ادامه می توانید تصویری از علیرضا بیرانوند در کنار آقا و خانم بازیگر را مشاهده کنید.

علیرضا بیرانوند (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ – سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند برای نخستین‌بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

بیرانوند با نفت تهران از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ انجام داد.
در سال اول خود به عنوان دروازه‌بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسیدو برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

علیرضا بیرانوند بازیکن فوتبال اهل خرم آباد که برای نفت تهران بازی می کند. او در فصل ۹۴-۹۳ لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان برترین دروازه بان سال انتخاب شد.علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند با تمام صداقتش برایمان صحبت کرد. بدون هیچ کم و کاستی. از تمام سختی هایش برای رسیدن به جایگاهی که حالا دارد گفت و از روزهایی که تنها هدف زندگی اش فوتبال بوده

برای فهمیدنش انگار باید چند لحظه چشمانت را ببندی… گویی هیچ چیز در دنیا جز فوتبال وجود ندارد! هیچ چیز… همه چیز از علیرضایی شروع می شود که آرزویش و هدف اصلی اش را در تهران می بیند و در پانزده سالگی راهی تهران می شود. تنها با یک قصد و نیت؛ فوتبال.

 

myportal

۱ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی