واکنش جالب احسان علیخانی به زلزله و آلودگی هوا

واکنش جالب احسان علیخانی به زلزله و آلودگی هوا

احسان علیخانی از مجریان محبوب صدا و سیما و مجری برنامه ماه عسل است که نسبت به آلودگی هوا و زلزله و شب یلدا تصاویر جالبی از خود در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده است که در بالا میبینید.

احسان علیخانی (زاده ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی،دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است.
با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه‌مند شده‌است. اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده‌است.
او اجراهایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و… را برعهده داشته‌است.

اولین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال ۸۱ بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه ۱ شد و در سال ۸۲ خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.

myportal

۱ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی