فوتبالیست های ایرانی در میان چهره های برتر سال ۲۰۱۷

فوتبالیست های ایرانی در میان چهره های برتر سال 2017

یک سایت ورزشی یونانی به تازگی بهترین ورزشکاران سال ۲۰۱۷ را انتخاب کرد دراین میان بازیکنانی ایرانی همچون مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد نیز دیده میشدند.

سایت SDNA یونان در یک نظرسنجی از کاربران خود خواست تا از بین ۱۰ چهره ورزشی، بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ این کشور را انتخاب کنند. نکته جالب، حضور مسعود شجاعی در بین نامزدهای نظرسنجی این پایگاه اینترنتی است. شجاعی به احتمال زیاد در روزهای آینده و پس از پایان کریسمس به تیم AEK آتن می پیوندد.

در این نظرسنجی نام مهاجم ملی پوش تیم المپیاکوس و بهترین گلزن لیگ یونان یعنی کریم انصاری فرد که اخیرا از سوی مجله داخلی این باشگاه به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل اول سوپر لیگ یونان معرفی شده بود، به چشم نمی خورد.

کریم انصاری فرد (زاده ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در اردبیل) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون عضو باشگاه المپیاکوس و بازیکن پیشین تراکتورسازی تبریز سایپای البرز و پرسپولیس تهران است

علی دایی معرف وی به سطح نخست فوتبال ایران نیز هست. کریم انصاری‌فرد از معدود بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است.[نیازمند منبع] وی همچنین در نخستین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و نخستین گل ملی خود را ثبت نمود. کریم انصاری‌فرد تک گل بازی ایران – کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر(۲۰۱۱) را به ثمر رساند

myportal

۲ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی