الهه رضایی و جشن کریسمس

الهه رضایی و جشن کریسمس

الهه رضایی از مجریان محبوب دهه شصت است. وی در کنار بابانوئل کریسمس را جشن گرفته است و تصویر جدیدی از خود در صفحه اجتماعی اش قرار داده است..

عکس یادگاری خانم مجری با «بابانوئل» را مشاهده می کنید.

الهه رضایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
هموطنان مسیحی،کریسمس مبارک

الهه رضایی (زاده ۱۳۴۳)، مجری و گوینده تلویزیون است.
فعالیت‌ها
وی در سال ۱۳۵۸ و هنگامی که ۱۵ ساله بود، برای اجرا در برنامه کودک پذیرفته شد و فعالیت خود را آغاز کرد. در تیر ماه همین سال بود که اولین اجرای خود را مقابل دوربین انجام داد. او در دهه شصت خورشیدی به عنوان مجری برنامه کودکان توانست به اوج معروفیت خود در تلویزیون برسد. وی در سال ۱۳۷۸ اجرای برنامه کودک را کنار گذاشت. پس از آن در برخی برنامه‌های بزرگسالان به عنوان مجری به فعالیت پرداخت. وی پس از گذشت سال‌ها، در سال ۱۳۸۹، در برنامه‌ای تحت عنوان «بچه‌های دیروز»، که کارتون‌ها و برنامه‌های قدیمی را بمنظور تجدید خاطره پخش می‌کرد، به اجرای برنامه پرداخت

یکی از مجری هایی که در دهه شصت حضور داشت و تا دهه هفتاد هم بچه ها را جلوی تلویزیون می نشاند تا حرف های خوب و مهم بزند و خبر از کارتون و برنامه بعدی بدهد الهه رضایی است.
او هم اکنون مدیر یک مهد کودک نقلی در دیباجی شمالی است و هنوز هم با بچه ها سر و کله می زند و دغدغه تربیت آنها را دارد. با او در مهد کودکش گپ زدیم؛ جایی که پر از سر و صدا و شوق کودکانه بود. او، هم از دغدغه های دوران مجری گری گفت و هم از زندگی خصوصی و البته مشکلات کار مهدکودک. خواندن این گفت و گو به خاطره بازها اکیدا توصیه می شود.

myportal

۵ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی