پیام شبنم قلی خانی به مناسبت کریسمس

پیام شبنم قلی خانی به مناسبت کریسمس

شبنم قلی‌خانی از هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون است که با بازی در فیلم مریم مقدس توانست به خوبی بدرخشد. این بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت میلاد مسیح تصویری از خود در فیلم مریم مقدس منتشر کرده است.

 شبنم قلی‌خانی، بازیگر نقش حضرت مریم در فیلم «مریم مقدس»،اینستاگرامش را با پست جالبی از این پروژه تلویزیونی به مناسبت سال جدید میلادی به روز کرد.

فیلم «مریم مقدس» به نویسندگی و کارگردانی شهریار بحرانی که شبنم قلی‌خانی در آن نقش مریم،مادر حضرت عیسی را بازی می کرد در سال ۱۳۷۹ پخش شد.

این بازیگر در پست اینستاگرامش نوشت:

هر سال تو این ایام فرخنده تولد حضرت عیسی به یاد اولین و پر بار ترین کار زندگی ام می افتم نقشی که تا همیشه به آن مدیونم “مریم مقدس”
به کارگردانی درخشان آقای شهریار بحرانی

شبنم قلی خانی متولد ۱۶ آبان ماه ۱۳۵۶ در  تهران می باشد.

تحصیلات

وی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول‌شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد.

او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت‌کرد. او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال ۹۲ به استرالیا نقل مکان کرده است.

myportal

۵ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی